1.4.13

A Small Island in the Caribbean, part I


Hola,

Terveisiä teille kaikille aivan ihanalta aurinkosaarelta keskeltä Karibiaa ♡

Oli niin ihanaa lähteä täältä pakkasen keskeltä aurinkoon, odotan kesää niin paljon, niin kuin varmaan tekin! Vietettiin Spring break tuolla, lennettiin ensin Dominikaaniseen tasavaltaan ja sieltä veneellä tuonne saarelle. Hiekkarannat oli aivan uskomattoman hienot, ihan täydelliset. Ja merivesi tosi lämmintä!

Seuraavassa postauksessa lisää kuvia :)  


With love,
Eve

24 comments:

  1. kuinka täydellisen näköst voi olla? :O

    ReplyDelete
  2. Ihanat bikinit! (: Mistä ne on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ostin ne täältä Kanadasta Bikini Villagesta :)

      Delete
  3. Miten jossakin voi olla noin sinistä ja kaunista!? :-) ihania kuvia!

    ReplyDelete
  4. ihanat bikinit!! mistä olet tuollaiset hommannut? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vooi kiitos :) ostin ne täältä Kanadasta Bikini Villagesta

      Delete
  5. toi paikka on joku niin täydellinen..niinku säki!!

    ReplyDelete
  6. ihan täydellisiä kuvia! oot tosi kaunis:)
    eppesworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Sä elät oikeesti ihan unelmaelämää! Saat asuu ulkomail ja matkustella ihanis paikois ympäri maailmaa puhumattakaan siitä et teil on upee talo ja sun kouluski on ku jostai jenkki teinileffasta... Mitä duunii sun vanhemmat oikein tekee ku ootte noin rikkaita? :D Ja sanoit joskus ettet ite pidä teitä rikkaina mut fakta on että kyllä te vaan ootte. Pakko myöntää et oon vähän kade:DDdd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, ymmärrän että mun elämä voi vaikuttaa "unelmaelämältä", kun asun ulkomailla ja oon päässy käymään monissa ihanissa paikoissa ja oon siitä tietysti kiitollinen....mutta muuten elämä täällä on kyllä ihan samanlaista arkea kuin suomessakin. Välillä sataa ja välillä paistaa :) Sillo ku me muutettiin, nii eniten mun elämä muuttui koulun takia, kun se vie täällä mun kaiken ajan ja siksi me yritetään lähteä aina loma-aikaan jonnekin. Mä en oikein tiedä tuosta, että mun koulu vaikuttaa ku jostain jenkkileffasta, mut ainakin siellä pitää tehdä ihan hirveästi läksyjä ja moni mun kaveri on tienny jo vuosia, mihin yliopistoon ne tähtää :)

      Delete
  8. onko mitään mitä et oo saanut?! sun elämäs vaan näyttää niin täydelliseltä näin täältä katsottuna... uih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin ku vastasin tohon edelliseen kommenttiin, mun elämä voi vaikuttaa "täydelliseltä", mutta kyllä elämä täällä enimmäkseen on ihan tavallista arkea :)

      Delete
  9. nainen sä olet täydellinen ja toi paikka aivan uskomaton!! MEIL tulee oleee niiiiiin kivaa plataniaksessa ja otetaan niiiiin paljon kivoja kuvia vai mitä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nainen sä vast se täydellinen oot!! <3 Nii toi paikka oliki aivan ihana! MEIL tulee olee THE TIME OF OUR LIVES ja niin otetaanki! :)

      Delete
  10. Voi että sä oot täydellinen. Tommonen kroppa ja noi hiukset. Sulla on varmaan unelmaelämä tuola ulkomailla!

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Paratiisi on kyllä ihan oikea sana :)

      Delete
  12. Mistä noi bikinit on?? Mistähän sais samankaltasen alaosan? :) Ihanat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti, mä olen ostanut ne täältä Kanadasta Bikini Villagesta :)

      Delete