15.10.12

Autumn and the iPhone 5



Hello,

Ekaksi muutama kuva mun uudesta ihanasta puhelimesta ♥ Sain sen noin viikko sitten ja olen niiiiiin rakastunut siihen!


Nyt saisin toivottavasti enemmän kuviakin, kun en aina jaksa raahata isoa kameraa mukana. Blackberryn kamera ei ole ollut kovin hyvä, joten en ole kuvannut sillä paljoa ollenkaan. 


Tämän postauksen kuvat on kyllä otettu mun Canonilla, mutta jatkossa näette iPhonellakin otettuja kuvia. 


Kuulokkeet on uuden malliset, eli niissä on vino tuo juttu, mikä laitetaan korvan sisään. Tosi hyvät !


Sori, että edellisestä postauksesta on kulunut taas näin kauan. Vaikka olen asunut täällä Kanadassa jo kaksi vuotta ja käynyt tuota samaa koulua koko ajan, niin vieläkin yllätyn siitä, miten hirveesti siellä pitää tehdä hommia...Olen joka päivä koulussa klo 8:30-15:40, lisäksi läksyjen tekemiseen menee päivässä noin 5 tuntia. Nykyään meillä voi olla 2-3 koettakin samana päivänä, joten aika lailla saa suunnitella, että ehtii lukea edes jotain. 

Mutta se on kiva, että tänä vuonna mulla ei ole enää kemiaa eikä fysiikkaa, kun olen jo suorittanut niistä kaiken pakollisen. Luen nyt Accounting'a ja Economics'ia, kun haluaisin päästä yliopistoon opiskelemaan Businesstä. Lisäksi aloitin espanjan, kun mulla on niin paljon espanjaa puhuvia kavereita. Sitten mulla on tietty englanti, matikka, kuvis ja jumppa. 


Hauskaa syyslomaa teille kaikille, tosi kivaa kun teillä on sellainen :)


With love,
Eve

36 comments:

  1. Onpas siellä kaunista! Välillä harmittaa etten lähtenyt Kanadaan au pairiksi, mutta on tämä Sveitsikin hieno maa :) Vähän lähempänä avomiestä ;)
    http://life-in-switzerland-jossu.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti :) Joo Sveitsi on kans tosi hieno maa ! Mä oon muuten syntynyt Itävallassa ja tykkään siitäkin tosi paljon :)

      Delete
  2. En tajuu miten sä selviit tosta sun koulunkäynnistä.. Tai siis kun sulla on niin paljon kokeita ja läksyjä.. tms..
    Mut hyvin sulla näyttää menevän (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti, joo kyl se onkin vähä liian rankkaa...

      Delete
  3. En tiiä ootko postannu aikasemmin tästä aiheesta, mutta olis kiva ihan perinpohjainen postaus siitä että miksi muutit sinne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon mä varmaan ihan alussa kertonut siitä jotain. En tiedä, saisko siitä perinpohjaista postausta, kun mun iskällä on vaan sellainen työ, että me muutetaan aina muutaman vuoden välein ulkomaille jonnekin päin maailmaa :)

      Delete
  4. ois kiva jos tekisit postauksen missä kerrot miten treenaat!? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se olis sit lyhyt postaus, kun mulla ei oo aikaa treenata yhtään :D Koulus on kyl rankat jumppatunnit :D

      Delete
  5. onks sulla pitkämatikka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, eiköhän tuo pitkää matikkaa vastaa :)

      Delete
  6. Oot tosi nätti:) Ja ihanaa kun taas postasit! Sun blogi on aivan älyttömän kiva, ja tsemppiä koulu hommiin:)!!

    ReplyDelete
  7. vähän oon kade ! : D mullekki kelpais toi puhelin :::: )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toivottavasti säki saisit sellaisen, se on tosi hyvä :)

      Delete
  8. oot ihan älyttömän kaunis :) ja ihana blogi! :)

    ReplyDelete
  9. Lämpimän näkönen neule:) ja sä oot vaaan niiin kaunis!

    ReplyDelete
  10. Ihan tajuttoman ihana blogi <3

    ReplyDelete
  11. Tsemppiä koulunkäynnin kanssa! :) Ihania kuvia ja ihana postaus!

    ReplyDelete
  12. I love your blog and your pictures ! Come on in my blog, Thanks !

    ReplyDelete
  13. Voikun sullakin ois lomaa! Sä sen vasta ansaitsetkinTsemppiä koulunkäyntiin, olet upea <3

    ReplyDelete
  14. Voi vitsi sä oot kaunis !! Näitä sun postauksia on tosi kiva lukea :) oot ihana <3 pus !

    ReplyDelete
  15. sulla on kyllä ihan paras blogi! mun unelma on aina ollu muuttaa pois suomesta johonki toiseen maahan, ehkä sitte vaihto-oppilaaksi! Postaa useemmin!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) Toivottavasti säkin pääsisit asumaan ulkomailla, vaihto-oppilasvuosi ois varmaan just kiva : Mäkin haluisin postata useammin, kun mulla ei vain menis niin paljon aikaa koulujuttuihin :(

      Delete
  16. rakastan sun blogias!! :) ihanaa ku postasit <3

    ReplyDelete
  17. I love your blog! Tätä on aina kiva lukea :))
    Semmonen kysymys, että mitä "high school program'ia" käytte Kanadassa? Muistuttaakse jenkkisysteemiä vai IB'tä vai onko ihan erilainen? :)
    Tsemppiä kovasti koulun kanssa! Tiiätkö jo mihin haet yliopistoon?
    xx
    Maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti paljon :) Kanadan program muistuttaa varmaan jenkkisysteemiä, mutta mä olen yksityiskoulussa ja meillä on oma vaativampi program ja IB niille, jotka haluu sen. En ole vielä varma, minne haluan yliopistoon, Eurooppaan varmaan jonnekin, vaikka tänne Kanadaankin olis kiva jäädä :) Tsemppiä sullekin kouluhommiin!

      Delete