25.2.12

Spring, where are you?


Heipparallaa! Täällä oli jo lumi sulanut tosi paljon ja oli ihanaa kun jossain paikoissa näkyi jopa ruohikkoa. Ajattelin, että kohta saa heittää Uggit kaapin nurkkaan, kunnes eilen illalla lunta rupes tupruttaan taas oikein kunnolla. Nyt lunta on taas joka paikassa... Silti mä toivon, että kun aurinko paistaa täällä niin usein ja jotenkin tosi kuumasti, lumi sulaa väkisinkin ja kohta kevät alkaa ihan oikeasti :)


Meillä on taas ollut koulussa ihan tajuttomasti hommia. Olen niin kateellinen monille suomalaisille vaihtareille, kun ne voi valita kivoja aineita ja usein niiden koulu on helppoa verrattuna Suomen kouluun, esim. läksyjä on vähän jne. No, kuten monet tietää, mun koulu on ihan erilainen, sillä mulla menee läksyihin yleensä vähintään 5 tuntia päivässä ja joka ainoa viikonloppu on myös pitänyt lukea kokeisiin, joita on ihan jatkuvasti. 


Kohta pitäis tehdä ainevalinnat ensi vuodelle ja mun lista tulee näyttämään varmaan tältä: English, Spanish, Mathematics, Economics, Accounting, Business Applications, Gym ja Visual Arts IB. Taidan vaihtaa ranskan kielen espanjaan, kun jotenkin luulen, että tykkäisin siitä enemmän. 

Yksi kiva juttu ensi vuonna on, että ehkä vihdoinkin pääsen eroon kemiasta ja fysiikasta, kun olen jo suorittanut niistä kaikki pakolliset kurssit. Ja nyt voin ottaa business-aineita, kun olen tosi kiinnostunut niistä. 


Nämä ihanan kesäiset kukkajutut on pienet pöytäkoristeet, jotka me äidin kanssa tehtiin kun meille tuli vieraita syömään. 


Tämä musta paita on Victoria Secretsiltä. Se menee vain toisen olkapään yli ja toisella puolella ei ole ollenkaan "hihaa". 

Hauskaa viikonloppua teille kaikille. Koittakaa kestää sen lumen kanssa, minäkin yritän, kyllä se siitä sulaa. Onneksi koko ajan mennään lähemmäksi kesää :) 

With love,
Eve

35 comments:

  1. AIVAN ihania kuvia rakas ! kaunistut vaan päivä päivältä, love your smile! Ja aivan ihanat noi sun paidat, näyttää tosi hyvältä ! ja huomaa et se itseruskettava toimii sulle tosi hyvin, näkee selkeesti et oot ruskeempi, love that tan<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti pupu :) ite kaunistut päivä päivältä enemmän <3 tosi kivaa et nykyään löytyy nii hyviä itseruskettavia :D

      Delete
  2. Eve! Oot niin kaunis ja ihana:) Toivottavasti kaikki hyvin siellä vaikka hullusti koulua en jaksais ite millään :o miss you <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siniii! kiitti rakas :) on kaikki hyvin! ja oon iha varma et säki jaksaisit :D miss you too <3

      Delete
  3. ohmygoood eve oot upea!! heti ku katoin ekaa kuvaa jotenki mun suu loksahti auki et huhuh nainenha kaunistuu vaa<3 hassua et ei olla puhuttu yhtään, mut oot niin kaunis näis ja noi kukkajutut on tosi makeet!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti jasssuuuu <3 mull on kauhee ikävä sua :( ja joo meijän pitää puhuu! munki mielest noi kukkajutut on makeet :p

      Delete
  4. eikä kuinka voit olla noin kaunis:)!

    ReplyDelete
  5. oot täydellinen. IHAN OIKEESTI :)

    ReplyDelete
  6. tajuttoman ihania kuvia taas rakas <3 näytät ihan tajuttoman ruskeelta ja kauniilta! ja jep täällä opiskelen mitä huvittaa eikä se vaikuta mun suomen kouluun mitenkää, voisin ottaa osan sun tehtävistä itelleni nii sun ei tarvis tehä nii paljoo!
    i miss you so much sweetie ja oli ihana nähä susta vähä kuvia sieltä <3

    kaisa

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos rakas <3 haha joo itseruskettava :p haha nii voisitki ottaa vähä mun läksyjä :) läppä! miss you too honey! so sooo much! ja meijän pitää puhuu taas pian skypes <3

      Delete
  7. mistä toi toinen paita on jos ei oo olkapäis kangasta?:)

    ReplyDelete
  8. ootko sä IB koulussa?

    ReplyDelete
  9. sulla on ihanan aurinkoinen blogi :)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. törkeen ihana ja upee blogi sulla :) löysin tän blogin pari päivää sitte ja mä ihastuin tähän täysin, jatkahhan samaan malliin :) <3 - V

    ReplyDelete
  11. osaatko puhuuu hyvin ranskaa?:)

    ReplyDelete
  12. Mitä kuvia, vau! Ja ihan mahtava blogi, looove it!!
    Keep on rocking! ;D

    ReplyDelete
  13. oot todella kaunis ja postaat kivasti :) olis mukava jos postailisit useemmin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eve just kirjotti et se tekee 5h läksyi päiväs ja lukee yleensä viikonloputki kokeisiin nii mitä sä luulet et millä ajalla se postailis useemmin ku sil on varmaa muuki elämä ku tää blogi?

      Delete
  14. wow, oot upee! muutenkin tykkään kovasti blogistasi, se on tosi ilonen ja muutenkin mielenkiintosta lukea juttuja sieltä pallon toiselta puolelta:) ja täytyy ehdottomasti nostaa hattua sun opiskelulle, itestä ei ikinä ois tohon!

    ReplyDelete
  15. AAA tykkään sun blogista tosi paljon !! Oon nyt tässä jonku aikaa halunnu muuttaa tosi paljon Kanadaan ja mulla haluttais TOSITOSI paljon kysellä sulta kaikkea mutta ääh en vitti !! ooon tosi mustis ku saat asua siellä :)) terveisin kateellinen suomalainen

    ReplyDelete
  16. Äääääää! <3 Rakastuin sun blogiis! Oon istunu nenä kiinni näytös monta tuntia ja lukenu sun kaikki postaukset alusta loppuu.. :D en vaa pystyny lopettamaan lukemista. :D Tää on ehdottomasti paras blogi mitä oon koskaa lukenu!!!! :D
    Mulla on itellä Kanadalaisia sukulaisia mut en oo valitettavasti ite päässy käymään siellä. :( Mutta joskus tulevaisuudes haluun kyllä ehdottomasti käydä!! :D

    ReplyDelete
  17. Rakastuin sun blogiis, ja oot niin sulosen kaunis!
    Ja olit tosi ihania kuvia saanut tuolta niagaran putouksilta, kun olin siellä itse 2 viikkoa sitten, niin ei ollut yhtään noin hyvä sää... Mutta jäin ehdottomasti lukijaks:)!

    ReplyDelete
  18. heips! voisitko tehä postauksen miten teet sun arkimeikin? Love your eyes! :)

    ReplyDelete
  19. Ihana blogi! Ja ooot myös tosi nätti <3
    Liitythän lukijaks:
    http://vintageandlifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Hei, millä kameralla kuvaat ja millä ohjelmalla muokkaat kuvia? :)

    ReplyDelete
  21. sun tukka on jotenkin ihan mielettömän kiva ja ihanan värinen!
    J

    ReplyDelete
  22. Ihania värikkäitä/keväisiä kuvia ja ihanat hiukset sulla<3 Tule kurkkaa mun uuteen blogiin, se käsittelee kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta enimmäkseen muotia!! ;D

    http://manifest2materialism.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. sun tekstit on ihanii mut voiks postaa vähä useemmin ? (:

    ReplyDelete
  24. ois kiva jos tekisit videota!:)

    ReplyDelete
  25. kauan sä siis oot asunu siellä ja kauan tuut vielä asumaan siellä ? :)

    ReplyDelete
  26. oot nätti ! ja tosi kiva blogi :)

    http://inkaws.blogspot.com/ (käy kurkkaamas mun blogi jos kiinnostaa)

    ReplyDelete