6.12.11

LMFAO


Hello,

Tässä teille kuvia ja filmiä LMFAO:n konsertista, jossa olin noin pari viikkoa sitten. Siellä esiintyi myös Far East Movement, Natalia Kills, Colette Carr ja Frankmusik. 


Siellä ei olisi ollenkaan saanut käyttää kameraa, ja jos vartijat näki, ne tuli ja varmisti, että tuhosit kaikki kuvat.  Ja halutessaan ne sai heittää sut kokonaan ulos konsertista.

Mä olin tosi varovainen, ja kun me oltiin aitiossa pystyin kuvata jonkin verran, vaikka vartijat seuras välillä aitioitakin. Sen takia noi filmit loppuu joskus ykskaks, kun tuli kiire laittaa kamera pois. Ja niiden vartijoiden takia mä en saanut nauhalle mun LMFAO:n lempibiisejä, kun pystyin filmata vain silloin kun vartijoita ei näkynyt...
LMFAO tulee Suomeen ensi helmikuussa, menkää ihmeessä katsomaan, jos lippuja vielä saa. Tämä oli ehkä mun paras konsertti ! Tässä ekassa filmissä on pätkiä Far East Movement'n ja tuossa toisessa LMFAO'n esityksistä. 






Ja tässä kuvassa näette mun kaverin Jamien, jonka isä oli niin kiva, että se hommasi meille oman aition tosi hyvältä paikalta ja vielä ihan ilmaiseksi. Jamie on mun paras kaveri koulussa, ja ette ikinä arvaa mitä se harrastaa. Jamie on kilpa-ajaja, se ajaa kilpaa rata-autoilla ja on kaiken lisäksi tosi hyvä:) 



With love
Eve


26 comments:

  1. ihanat noi rannekkeet :)

    http://youuknowmee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. aivan ihana blogi, en vaan millään malttanu lopettaa lukemista joten luin kaiken! :D ois kiva jos kertoisit sun perheestäs jotain! mitä sun porukat tekee työkseen ja veljestäs jne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos, kiva kun tykkäsit :D mun porukat ei oikein haluis, että puhun töistä täällä :) mun veli opiskelee täällä yliopistossa businesstä :)

      Delete
  3. mikä kamera sulla on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canon EOS Rebel T3i, jonka nimi Euroopassa on Canon EOS 600D

      Delete
  4. oi vähän makeeta !!:)

    ReplyDelete
  5. muuten hyvä paitti et lmfaon liput meni 15 minsas sillon ku tuli myyntiin....

    ReplyDelete
  6. myydäänköhän noita rannekkeita siellä helsingin keikallakin..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luulis, että ne myy niitä sielläkin :)

      Delete
  7. OMG SOOO COOL :) tää on se mist selitit ! oon ihan älyttömän kateeelliineen ! sit ku tuun kanadaan jamie voi olla lisää vähä mukava ja hommaa meille muuallekki liput hhaah nooeii :) mut how cool oikeesti :) miss you honey !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah nii älä :p joo tuol oli iha sairaan kivaa !! miss you too honey soooo much ! <3

      Delete
  8. vooi oon kateellinen! suomen keikan liput myytiin ilmeisesti jossain 15min loppuun .. ja vähänkö tolla sun kaverilla on cool harrastus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo, mä kuulin kans, että ne liput meni nopeesti :( niin munkin mielestä, tosi cool harrastus :D

      Delete
  9. ÄÄÄÄÄÄ ja arvaa ku mä en pääse sinne LMFAOn keikalle helmikuus fuckfuck :DD like the pictures <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D no ausseis on taatusti jotain hyvii konserttei :p kiitti rakas <3

      Delete
  10. liput meni tunnissa loppuu :(

    ReplyDelete
  11. Oon menossa helmikuussa kattomaa LMFAOot! Ja odotan sitä keikkaa iha pirusti. Ku luin tän postauksen, ni nyt odotan ainaki viis kertaa enemmä, vaikken tienny ees et on mahdollist kovemmi odottaa :o Ja vähänkö tol sun kaveril on siisti harrastus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tosi kiva kun onnistuit saamaan liput :) joo, se tulee olemaan makeeta :D

      Delete
  12. hey, vietitkö sä itsenäisyyspäivää siellä Kanadassa? ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo, kyllä me vietettiin :) koulustakin saa vapaata, kun on oman maan itsenäisyyspäivä :D

      Delete
  13. eikäääääääää oon nii kateellinen mäki olisin nii halunnu tonne !:<<<

    ReplyDelete
  14. joo, se oli kyl makee konsertti :D

    ReplyDelete