11.9.11

The Watch




Olen jo pitkään etsinyt sopivaa kelloa, ja nyt vihdoinkin löysin sellaisen. DKNY:lle oli tullut uusi malli, joka oli mulle just sopivan kokoinen. Esim. Michael Korsin vastaava kello, josta tykkäsin tosi paljon, on mun ranteessa lähes lautasen kokoinen, kun mun ranne on niin pieni. 




Koulukin alkoi tiistaina ja oli tosi kivaa nähdä kavereita pitkästä aikaa. Läksyjä tulee vaan siihen tahtiin, että en tiedä, kuinka usein ehdin jatkossa postata... Sori jo etukäteen, jos tulee pitempiä taukoja. Tein viime vuonna koulupostauksen "My typical school week", ja opettajat jo varoitti, että tämä vuosi on vielä rankempi...





But still, Life is a Journey, Enjoy it !

With love,
Eve


12 comments:

  1. PÄRJÄILE ja tsemppii kouluun empula ♥

    ReplyDelete
  2. kuinkakohan harvoin meinaat sitten postailla kun nytkin ehkä kerrann kuukaudessa jos sitäkään.

    ReplyDelete
  3. ootko sä jonain vaihto-oppilaana siellä vai ihan asutteko perheen kanssa vakituisesti? oon tätä sun blogia lukenu aika kauan ja en jostain syystä oo siitä vieläkään perillä :D oot ihana!

    ReplyDelete
  4. Mulla on lähes samallainen kello mutta vaan kokonaan hopeinen!! :)) ihana blogi sulla!
    http://roochauu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. oioi mitä näen kään, paraabeleja? pitkä matikka<3

    ReplyDelete
  6. paljon tsemii koulun käyntiin ! :)

    ReplyDelete
  7. paljonko painat ja oot pitkä:)? näytät niin upeelta et on pakko kysyy! sori jos oli liian henk. kysymys ja en pahastu jos jätät vastaamatta, i bet you have the time of your life there!:)

    ReplyDelete
  8. siis miten voi enään tosta rankemmaks koulu mennä:O??

    ReplyDelete
  9. miten noi kaikki kirjat voi mahtua laukkuun?:D

    ReplyDelete
  10. Paljon toi kello makso ? (:

    ReplyDelete
  11. kaisa: kiitti kaispula, ja tsemppiä sullekin <3

    A: katopa tosta vierestä, monenko kuukauden kohdalla lukee 0 tai 1... Mä postaan silloin kun ehdin ja jos se on sulle liian harvoin, keksit varmaan muutakin tekemistä, kun odottaa mun postausta :)

    A: voi kiitos :) Mä asun täällä mun perheen kanssa vielä noin 3 vuotta, kun mun iskä on täällä töissä.

    Roosa: kiitti ! :)

    A: Älä vaan sano, että mä oon pitkässä matikassa :D Tiedän, että jos olisin public schoolissa, tää olis vaikein taso, mutta meidän koulussa on vielä yksi taso ylöspäin, ja kun en ole mikään matikkanero, en halunnut siihen.

    A. Kiitos, sitä tarvitaan :)

    A: Kiitos, olen noin 164cm pitkä, mut painosta mulla ei ole mitään hajua :D

    A: joo, onhan tää aika rankkaa :D

    A: Hahah, just niin, piti ostaa tosi iso laukku ja viime vuonna multa hajos 3 laukkua, kun ne ei kestänyt kirjojen painoa :D

    A: toi kello maksoi noin 210 euroa (300 Kanadan dollaria)

    ReplyDelete
  12. hah paraabeleja ja meioosi/mitoosihan siellä! yllättävän samoja asioita kun suomessa. suomes noi on lukios lyhyen matikan 4.-kurssil ja bilsan 2.- kurssil :D eli kyl lyhyessäkin matikas noita samoja on. suurin ero taitaa olla toi läksyjen määrä.

    ReplyDelete