30.9.11

Dress down Friday



Heipsun :)

Meillä on koulussa joka kuukauden vika perjantai Dress down -day, jolloin ei tartte käyttää univormua. Eli tänään oli tämän vuoden eka sellainen, joten saatte nyt kerrankin Päivän asu -kuvan. Ja jos jotain kiinnostaa mun "school uniform", olen kertonut siitä viime vuonna. Tässä linkki siihen postaukseen Christmas Break.




Kävin eilen ostamassa uudet farkut, kun olen pitänyt mun lempifarkkuja niin paljon, että ne yksinkertaisesti repesi polven kohdalta. Onneksi löysin lähes samanlaiset, hiukan vaaleammat vain. Ja sit sattui vielä niin, että Guessin kaupassa oli joku tarjous, että kun osti 2 tuotetta, sai 40% alennusta, joten ostin lisäksi tuon mustan neuleen ja sain sit molemmista kunnon alennuksen :)




Ihanaa kun vihdoin on viikonloppu. Ei ole tiedossa mitään ihmeellistä, näen illalla kavereita yms. Ja muuten, olen vastannut teidän kommentteihin, sori kun taas olette joutuneet odottaa näin kauan. Hauskaa viikonloppua teillekin !

With love
Eve

10 comments:

  1. oot ihan älyttömän kaunis!:--)

    ReplyDelete
  2. Olisi kiva nähdä tuo "school uniform" ihan sun päällä, eikä vain henkarissa. :)

    ReplyDelete
  3. Mistä Guessin liikkestä ostit noi???

    ReplyDelete
  4. Olis kiva nähä ne kaikki koulupuvut sun päällä:)

    ReplyDelete
  5. oo eve oot nii nätti <3 muutatteks te viel suomee (:??

    ReplyDelete
  6. Sun pitää kirjoittaa useammin koska tätä blogia on niin ihana lukea <3 Ootan aina innoll uutta postausta! :)

    ReplyDelete
  7. onpas sul kiva blogi ja oot muutenki tosinätti :) !

    http://anni-mystory.blogspot.com/

    ReplyDelete