28.8.11

Welcome to my Room


Hello again,

Kiitti kaikille postausideoista :) Mä toteutan nyt ekaksi tän helpoimman, eli esittelen mun huoneen. Se on jonkin verran muuttunut aikaisemmasta huonepostauksesta Ma Chambre, eli nyt mulla on isompi sänky, lipasto, uusi yölamppu, jotain uusia tauluja ym. pikkujuttuja.

Ja muuten, sori kun olette joutuneet odottamaan vastauksia teidän kommentteihin. Vastaan niihin nyt mahdollisimman pian. Olen ollut kipeänä ja mulla on varmaan taas sama juttu kuin kesällä, eli poskiontelotulehdus. Tekisi vaan mieli nukkua koko ajan... Pitäis mennä lääkäriin hakemaan antibioottikuuri, että olisin edes kunnossa silloin kun koulu alkaa. 

Thank you for the post ideas :) Here you have one of them, My Room, and since it was the easiest one, I will post it now. I've got a couple of new things like a bigger bed, a cabinet, some pictures etc. If you want to see how my room looked before, you can check my earlier post, Ma Chambre.


With love,
Eve

36 comments:

  1. seuraavaks teijä talosta ? :) ois oikeesti ihana nähä se :)

    ReplyDelete
  2. Upea huone ! :-o

    http://krisunen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. herraneaika sulla on i h a n a huone eve!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. aivan ihana huone ! ihan mun näkönen et voisin hyvin kuvitella itelleniki :)

    ReplyDelete
  5. Kolme sanaa → rakastan sun huonetta!

    ReplyDelete
  6. joo olis hei tosi ihana nähdä teidän koko talosta kuvia!!!

    ReplyDelete
  7. Oi aivan ihana huone! Rakastuin noihin tauluihin, ne on ihan hullun kivoja :)

    ReplyDelete
  8. ihana huone:) ihanan valosa. voisitko tehä joskus videopostauksen?:)

    ReplyDelete
  9. sul on iha yber kaunis ja siisti huone ! :D

    ReplyDelete
  10. voi ei eve, toi sun huone on iha täydellinen ! :D <3 looove it

    ReplyDelete
  11. eve en kestä toi sun huone on nii dream:) venaan et nään sen in real life viel joskus <3 love you !

    ReplyDelete
  12. Aivan mahtava tuo sinun huoneesi! :) Muutenki ihan huippu blogi, nuo vaijeri hommatki oli varmasti hauskaa :)
    http://mymind-ssu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. jooo iha helmi huone...........

    ReplyDelete
  14. ihana huone! aapua olen kateellinen .. ja noi taulut on ihania :>

    ReplyDelete
  15. SAIRAAAN uoee huone!! omg ihanannanana <3

    ReplyDelete
  16. onko ees kadehdittava huone?!?!?! aivan ihana!!
    montako senttiä toi sun sänky on oikee levee? luksus

    ReplyDelete
  17. ihana huone! tosi upeesti sisustettu :D voisitko tehä joskus videopostauksen? ei ole väliä olisko se suomeks vai englanniks :)

    http://juulias-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. siis tuutko millonkaaa/millon suomee takasi asuun?:)

    ReplyDelete
  19. hiukkase upea huone ! (: iha hävettää nyt kattoo omaa huonet minkälaine se o .. mut muutenki sulla on tosi kiva blogi kiva lukea tekstejäsi, muuten jos vain suostut kertoa niin mistä ihmeestä löydät noin kivoja tauluja :D ?

    ReplyDelete
  20. nojee reiluu :D tommone täydelline tyttö ja huone (; kateellinen olen .. D::D:D

    ReplyDelete
  21. okei tää ei oo reilua, tahon ton sun huoneen! :D toi on meinaan just sellanen ku ite oon jo pidemmän aikaa halunnu, rakastan sun sänkyä ♥

    ReplyDelete
  22. aiva upee huone ! :)

    http://ttool.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. jos muutatte siis aina sun isän työn mukana, nii millanen työ sitte sun äidillä on? :) kun eiks oo aika hankalaa tehä mitään työtä jos joutuu vaihtamaan maata koko ajan?

    ReplyDelete
  24. oi oi oi love you room eve ! :) ihanat noi kaikki yksityiskohat ja oioioiiiii loveit<3

    ReplyDelete
  25. Äääääää!! Super ihana, toi on niiku dream came true! ♥ :) Löööve it, aivanihanaihanaaaa! ♥

    ReplyDelete
  26. aivan ihana huone!!:)

    ReplyDelete
  27. Rakastuin <3,,sun huone on ihan älyttömän kiva ja tommone wwwwou! :o :) siis en niikö itelleni osais aatella mut toi on IHANA!!! :)))

    ReplyDelete
  28. aivan ihana huone :) onks sulla pidennykset? sun hiukset on meinaa tosi ihanat, onks ne leikattu kerroksittain vai miten? :)

    ReplyDelete
  29. ihan tajuttoman ihana huone !!
    http://juliaeatstheworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. A: mä olen kerran tehnyt talopostauksen
    http://canadiancocktail.blogspot.com/2011/02/my-home.html
    ja tuossa Abercrombie-postauksessa on jotain ulkokuvia talosta

    Krisunen : kiitos :)

    Rebecca: kiitti :)

    A: kiitos paljon :)

    Lotta : kiva kun tykkäät :)

    Jasmine : kiitos :)

    Lotta : voi kiitos paljon :)

    A : tuossa on jotain kuvia
    http://canadiancocktail.blogspot.com/2011/02/my-home.html
    ja Abercrombie-postauksessa on myös ulkokuvia talosta

    Juuli : kiitti, kiva kun tykkäät mun tauluista :)

    nooris: kiitti :) se on kyl tosi valosa, en oikein tiedä tosta videopostauksesta :D

    . : kiitti :D

    sonja : kiitos paljon :)

    essisi : kiitti :)

    Enya : kiitti pupu :) ja mä odotan, että tosiaan tuut tänne in real life, love you too <3

    hetsy : kiitti :)

    Johanna : kiitti, kiva kun tykkäät mun blogista, ja joo noi vaijerihommat oli tosi hauskoja :)

    T : kiitti :)

    iinaannika : voi kiitos paljon :)

    YASSU: hahah :), kiitti Yassu <3

    A: voi kiitos :) toi mun sänky on varmaan reilu 160cm leveä

    Juulia : kiitti paljon, kiva kun tykkäät :) en oikein tiedä, onks videopostaus mun juttu :D

    A: en oikein tiedä, kun menen high schoolin jälkeen vielä jonnekin opiskelemaan

    i i n a: kiitos paljon :) kiva kun tykkäät mun blogista, noi taulut on ostettu täältä Kanadasta yhdestä sisustusliikkeestä

    ella ♥ : kiitti paljon :D:D

    meri : hahah, kiitti :)

    Maria : kiitos :)

    A: mun äiti on proviisori ja se on ollut aina Suomessa töissä, kun on asuttu siellä muutama vuosi :)

    omppu : hahah:) kiitti omppu <3

    A: hahah, kiitos paljon :)

    A: kiitos paljon :)

    iinkaa : kiitti, kiva kun tykkäät :)

    anniina: kiitos paljon :) mun hiukset on leikattu hiukan kerroksittain, eikä mulla ole pidennyksiä

    julia: kiitti paljon :)

    ReplyDelete
  31. ihan sairaan ihana huone sulla! (: niin unelma huone(:

    ReplyDelete