12.8.11

Vancouver Part III, in the night


Heipsun,

Arvaatkaas mikä tämä on ? Joo, tietty se on maapallo, mutta moni teistä on nähnyt tämän saman kuvan tosi usein, mutta missä :)


Can you guess what this is? Ok, I know it's the earth, but i'm 
sure many of you have seen this very same image before. Can you figure out where?


Tämä on juuri se maapallo, joka näkyy iPhonen näytöllä ja muutenkin Applen mainoskuvissa. Minäkin olen nähnyt sen miljoona kertaa ja siinä se oli roikkumassa Vancouver Convention Centerin katosta. Tuli jotenkin tosi hauska fiilis :)

It's the same globe you can see in an iPhone's screen or in most Apple's advertisements. I've seen it a million times and now it was there, hanging from the ceiling of the Vancouver Convention Center. It was somehow very funny :)


Hauskaa viikonloppua teille ja tsemppiä koulun alkuun. Meillä on lomaa vielä hiukka jäljellä, kun aloitettiinkin se myöhemmin. Mun koulu alkaa 6.9, joten siihen asti voi vielä ottaa rennosti :)

Have a nice weekend and good luck for those who will start school. We still have some holiday since we started it later. My school starts on the 6th of September, so until that I can relax :)











With love,
Eve

5 comments:

  1. siis voisitkos vähän valaista, että miten sä oot Kanadassa? :o ja kauan oot asunu, ja onko toi väliaikaista vai mitäsmitäs? =D

    ReplyDelete
  2. ootko saanu kavereita Kanadasta? entäs ootko mielestäs hyvä puhumaan englantia? ja mitä sun isäs tekee työkseen?

    ReplyDelete
  3. Siis mä en oo kyllä ikinä nähny tota! :DD Tosi hienoja kuvia muuten! (:

    ReplyDelete
  4. A: me muutettiin tänne vuos sitten mun iskän työn takia ja asutaan täällä ainakin sen ajan, että mä saan käytyä koulun loppuun, eli 3v vielä :D sen jälkeen pitää kattoo, mihin seuraavaks :)

    A: joo, oon saanu täältä kavereita ja kyl mä osaan englantia ihan hyvin, kun puhun sitä koko ajan, sori mut nää iskän työtä koskevat kysymykset on sellasii, joihin en voi vastata :)

    Mikaela: hahah, kyl se varmaan löytyy sunkin koneesta, kiitti paljon :)

    Sara: kiitos :D

    ReplyDelete