21.8.11

Thank you :)



Moikka,

Ihan ekaksi. ISO KIITOS mun kaikille ihanille lukijoille. Teitä on jo yli 500 ! En olis ikinä uskonut, että teitä vois joskus olla näin paljon :) Toivottavasti mä osaisin jatkossakin tehdä postauksia, jotka kiinnostaa teitä. Ja jos haluatte, voitte laittaa postaustoiveita, mä voisin sit yrittää toteuttaa niitä.

Pikkuhiljaa pitäis päästä normaalirytmiin ja lopettaa nää yökukkumiset ja puoleenpäivään nukkumiset... Lomaa on onneksi vielä jäljellä pari viikkoa, täytyy yrittää jossain vaiheessa kääntää mun sisäistä kelloa. Mites teillä on sujunut aamuheräämiset ja muutenkin koulunalku? Mäkin tilasin just koulukirjat, ne tulee koululle ja saan ne sit sieltä. Englannin tunteja varten piti ostaa taas niin mielenkiintoisia kirjoja...Sofokleen Kuningas Oidipus yms. En ole vielä oikein käsittänyt, mitä iloa noiden ikivanhojen muinaiskreikkalaisten kirjojen lukemisesta on, mutta ehkä se mulle joskus selviää :)




First of all, I would like to thank all of my lovely readers. There's already over 500 of you ! I never would have guessed that on some day I could have so many readers :) Hopefully I am able to write posts that will interest you. If you want, you can also tell me what kind of posts you would like to read, so that I could try to write them.

Little by little I should learn how to wake up in the morning. I mean, really in the morning and not like in the afternoon...Luckily I still have two weeks of holiday, so there is some time to change my inner clock. I ordered my school books already and once again, there were so many interesting books for my English class... Three Theban Plays by Sophocles etc. I haven't figured out the purpose of reading these ancient books, but maybe I will learn it someday :)


With love,
Eve



20 comments:

  1. sun kuva on nii hämäisevän kaunis! oi että

    ReplyDelete
  2. kirjotatsä ton tekstin eka suomeks ja sit käännät englanniks vai eka enkuks ja sit mietit sen suomeks? :)

    ReplyDelete
  3. kuvaa teijä koti niiku sisältä ja ulkoo päi ! :) ja sit kerro sun elämästä , niiku kaua oot asunu missäki :)

    ReplyDelete
  4. teijän kodista olis kiva saaha joku postaus :)

    ReplyDelete
  5. sun huoneeesta ja teidän kodista!

    ReplyDelete
  6. semmone et kerrot niiku susta ja sillee mis oot asunu ja kaua ja tällei , minkä ikäsenä muutit pois suomesta ja kaikkee tällei :) & puhuuks su vanhemmat sulle muute englantii vai suomee ?

    ReplyDelete
  7. oot tosi kaunis! oon niin kateellinen sulle siitä että asut kanadassa (: itse voin vain unelmoida siitä

    ReplyDelete
  8. tee meikkipostaus tai sun huoneesta postaus ? (:

    ReplyDelete
  9. ihana blogi:) tosi mielenkiintosia postauksia aina!

    http//hennakatariina.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Miten oot onnistunu kasvattaa noin pitkät ja ihanat hiukset? Rakastan sun hiuksia<3

    ReplyDelete
  11. tää ei liity postauksen aiheeseen yhtään, mut seuraaks sä jääkiekkoo?:--D tai ootko käyny missää peleissä siel kanadassa?:)

    terveisin armoton lätkä-fani

    ReplyDelete
  12. en oo varmaan ikinä nähny niin kaunista ihmistä ku sä:D

    ReplyDelete
  13. tee video postaus englanniks :))

    ReplyDelete
  14. Oon tekemässä köksän tunneilla esitelmää Kanadan ruokakulttuurista ja tarvisin ehkä hitusen apua. Mitä te yleensä syötte siellä ja mitä sellasia perinneruokia sä tiedät siellä ? Ois tosi suuri apu jos voisit auttaa ja kertoa vähän :) ! Sulla on muuten aivan loistava blogi, oot ihanan ilonen ja pidän sun hiuksista :---)

    ReplyDelete
  15. pakko kyllä kysyä että minkä työn perässä sun vanhemmat sitte päätti että muutatte sinne? Ja missä päin te asutte Kanadaa? Ihania kuvia!

    ReplyDelete
  16. joku videopostaus olis tooosi kiva vaikka englanniks:) tai joku videopostaus et kerrot ittestäs ja kanadast ja jotai:D

    ReplyDelete
  17. joku videopostaus:-)

    ReplyDelete
  18. jep, komppaan näit edellisii anoi eli VIDEOPOSTAUS!!

    ReplyDelete
  19. A: voi että, paljon kiitoksia :)

    A: kirjoitan ekaks suomeksi ja sit enkuksi. En kuitenkaan käännä sanasta sanaan, enkä välttämättä kaikkea :)

    A: mä olen kerran tehnyt talopostauksen
    http://canadiancocktail.blogspot.com/2011/02/my-home.html
    ja joo, voin kertoo joskus mun elämästä milloin olen asunut missäkin yms.

    Roosa: mulla on jonkinlainen talopostaus, siitä näkyy ainakin hiukan
    http://canadiancocktail.blogspot.com/2011/02/my-home.html

    A: huonepostauksen tein just, ja aikaisempi talopostaus löytyy täältä
    http://canadiancocktail.blogspot.com/2011/02/my-home.html

    A: joo, tuollaisen voisin kyllä tehdä :) mun vanhemmat puhuu mulle suomea

    A: voi kiitos paljon :)

    A: huonepostauksen tein juuri :)

    hebsuu: voi kiitos, kiva kun tykkäät :)

    Sdsida: voi kiitti :) mä olen yrittänyt hoitaa niitä hyvin, ehkä se on auttanut :)

    A: kiitos paljon :) mutta ei nyt kuiteskaan perfect :D

    A: mun isä ja veli seuraa jääkiekkoo koko ajan ja käy peleissä ja joskus mäkin olen mukana. Oon tehnyt postauksen yhdestä pelistä, jossa oli monta suomalaista pelaajaa
    http://canadiancocktail.blogspot.com/2011/01/nhl-icehockey.html

    veu: voi hyvä tavaton, kiitti paljon :D mut niitä kyllä löytyy :) :)

    A: voi juku, en tiedä onko videopostaus mun juttu :)

    Anni: Tää ruoka täällä on aika samanlaista kuin Usassa ja sit täällä on kans paljon erimaalaisia ravintoloita, kun täällä on niin paljon siirtolaisia. Vaahterasiirappi on yks juttu, joka on erityinen Kanadalle ja sitä käytetään erityisesti makeiden ruokien kanssa. Se on tosi makeaa! Sit ranskalaisella puolella Kanadaa on perinneruoka "poutine", eli siinä on ranskalaisia perunoita, niiden päällä "ruskeaa kastiketta" (beef gravy) ja rahkasta tehtyjä "möykkyjä". Kuulostaa aika erikoiselta, eikös, en ole vielä maistanut:) Mun lemppari on Beavertails, joka on sellainen makea lämmin "lätty", maustettu esim. sokerilla ja kanelilla. Se näyttää majavan hännältä, johon sen nimikin viittaa. Se on tosi hyvää (maistuu lämpimältä munkilta) ja sitä syödään erityisesti talvella, varsinkin paikoissa joissa luistellaan. Me muuten syödään kotona aika eurooppalaista ruokaa :) Toivottavasti tästä oli sulle edes jotain apua, kiva kun tykkäät mun blogista :D

    A: Mun isällä on sellanen työ, että se on välillä Suomes ja välillä jossain ulkomailla ja me muutetaan sit aina mukana :) Me asutaan Ontariossa. Kiitti :)

    A+A+A : voi että, kun mä en ollenkaan tiedä onko toi videopostaus mun juttu. En ole koskaan tehnyt sellaista :D

    ReplyDelete