28.7.11

American Apparel


Hello :)

I'm back in Canada! Lähdettiin Suomesta maanantaina ja oli niin ihanaa, kun Pepin äiti toi Pepin, Enjan, Juulin, Kaisan ja Nipan saattamaan mua lentokentälle kello 06, vaikka ne ei ollu ehtinyt nukkua kuin pari tuntia. Olin itekin ihan pyörryksis, kun olin nukkunut vajaan tunnin, ja mulla oli 6 viikon valtavat univelat. Oli kiva, kun saatiin olla vielä yhdessä ja jutella, vaikka oltiinkin väsyksis. Mutta sitten kun piti lähteä portille, itku tuli ja kyyneleet valui pitkin poskia. Tuntui ihan oudolta lähteä jonnekin Kanadaan, kun olin tottunut Suomen menoihin. Toivoin vaan, että joku tulivuori olis purkautunut ja tukkinut kaikki lentoreitit pitkäksi aikaa, mutta ei mulla ollut sellaista tuuria :(


Lennettiin ekaks Frankfurtiin ja sit sieltä Kanadaan. Yleensä olen kattonut kaikki uusimmat leffat Kanadan koneessa, mutta nyt nukuin koko lentomatkan. Meidän kotimatka kesti yhteensä 19 tuntia, ovelta ovelle. Kun päästiin perille, tuntui että olen täällä vain käymässä ja lähden kohta takaisin Suomeen.


Nyt olen purkanut laukkuja ja pakannut ne uudestaan, kun tänään me lähdetään viikoksi Vancouveriin ihan toiselle puolelle Kanadaa. Sinnekin on melkein 6 tunnin lento ja nyt meinaan kattoa parit niistä leffoista, jotka multa jäi viimeks näkemättä.


Mulla oli eilen kampaaja ja mun hiuksiin laitettiin eri värisiä raitoja. Nyt ne ei ole enää yhtä vaaleat kuin ennen. Itse en oikein tiedä, tykkäänkö vai en. Kampaajan jälkeen ehdin vielä käydä American Apparellin liikkeessä ostamassa nämä neonväriset topit ja hupparin, kun ne oli niin ihanan kirkkaita ja piristäviä. Mulle on näköjään iskenyt tälläinen värikuume vaatteiden suhteen :)


Teen teille sitten matkapostauksen, kun tuun takaisin. Vancouver on kuulemma tosi hieno paikka, joten otan paljon kuvia :) 


With love,
Eve

22 comments:

  1. eve oooot niin kaunis ja noi hiukset on just kivat:) plus noi vaattteet on IHANIA ! <3 love you

    ReplyDelete
  2. Voi että miten ihania kuvia! Mun piti kans muuttaa pois Suomesta kesän alussa, mutta se siirtyi vuodella ainakin. Ja nyt on kavereita muuttamassa ympäri Suomea, mutta silti jotenkin niin kauheeta.

    Sulla on ihan mahti blogi! :) Tykkään lukea tätä aina kun postailet, hyvää matkaa sinne ja loppukesät! :)

    ReplyDelete
  3. sulla on ihana blogi ja tätä on tosi kiva lukee aina kun kirjottelet ja oot aivan sairaan kauniskin (::

    ReplyDelete
  4. Oot todella nätti noissa kuvissa. :) Ja toivottavasti sulle ja sun perheelle tulee kiva reissu Vancouveriin.

    http://atc24h.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ooot niiin kaunis !

    ReplyDelete
  6. oot tosi kaunis ja sulla on ihanat hiukset;)

    ReplyDelete
  7. Oot tosi kaunis ja noi hiukset on just kivat!(: Ois kiva jos tekisit postausta sun kesästä Suomessa(: Ja hyvää matkaa Vancouveriin, varmasti hieno paikka!

    ReplyDelete
  8. missä päin kanadaa asut?

    ReplyDelete
  9. miks asut kanadassa? ps. oot tosi nätti!!!!! :))))

    ReplyDelete
  10. noi kuvat on niiin ahh !!! ihana pirteit kaikki noi vaatteet ja oot nii beautifuuul ! :) ja love the hair !

    ReplyDelete
  11. aaah täydellisiä kuvia empula :) tykkään kans noista hiuksista! Jotenki en oo tajunnu yhtää viel et lähit tai et ei nähä varmaa kahtee vuotee.. Must tuntuu et ku tuun taas kotiin nii oot viel siellä :( <3

    ReplyDelete
  12. oi ihania noi vaatteet! ärsyttää nii paljon ku suomes ei oo american apparellii :(

    ReplyDelete
  13. Mistä noi sun farkut on? :-)

    ReplyDelete
  14. kui pal toi AA huppari makso ? :)

    ReplyDelete
  15. onko juuli sinun paras ystäväsi? koska sinä olet ainakin kai hänelle se paras ystävä.

    ReplyDelete
  16. kauanko oot canadassa ? ootko niinku muuttanu sinne lopullisesti vai ?

    ReplyDelete
  17. koska meet taas suomee käymää :)?

    ReplyDelete
  18. Onko sulla poikaystävää siellä Kanadassa? :)

    ReplyDelete
  19. GUAPAAA <3 :) :) :)

    ReplyDelete
  20. Kivoja kuvia ja ostoksia :) Tulee suorastaan sellanen kotitonttu-olo ku lukee tästä sun reissaamisesta, ja vielä ku asut siel Kanadassa :) Mut hei ihana blogi ja vaikutat muutenkin hyvältä tyypiltä! :)

    ReplyDelete
  21. Onko sulla hiustenpidennykset vai omat hiukset kokonaa? ((: oot nätti!

    ReplyDelete
  22. Enya: kiitti pupsi <3 love you too, honey :)

    Johanna: kiitti paljon :D hyvää kesää sullekin :) ja kyllä yhteydet kavereihin säilyy, vaikka muuttaakin :)

    A: voi kiitos :) kiva kun tykkäät lukea :D

    Iida: kiitos paljon :D

    A. kiitti :)

    Sara: kiitos paljon :)

    A: kiitti paljon :)

    A: mä asun Ontariossa :p

    A: kiitti :) me asutaan täällä mun iskän työn takia :D

    YASSU: kiitos :D

    kaisa: kiitti pupu :) mustakin tuntuu ihan hassulta kun en ole suomessa:( miss you <3

    nanna: kiitti :) joo olis kiva, jos suomessakin olis american apparel

    katru: mun farkut on Guessin, ostettu täältä kanadasta

    A: se huppari makso jotain 50e

    A: mulla on monta parasta ystävää ja juuli on todellakin yks niistä !

    A: olen täällä vielä ainakin 3 vuotta :)

    ella: varmaan vasta ens kesänä :(

    A: joo, on mulla :)

    A: gracias :)

    Lempi: kiitti paljon :) kiva kun tykkäät :D

    A: juu on mulla ihan omat hiukset, ei mitää pidennyksiä :D kiitos !

    ReplyDelete