26.6.11

Summer Sky


Heipsu :) 

Oon vihdoinkin Suomessa kesälomalla ! Olin sopinut Kaisan kanssa, ettei kerrota kenellekään oikeaa päivää jolloin tulen, vaan järjestetään yllätys. Siitä tuli tosi hauskaa, me kiljuttiin ja naurettiin niin paljon, oli aivan ihanaa nähdä taas :) PepinKaisan ja Juulin blogissa on myös kuvia siltä illalta, aikalailla samoja kuvia kuin mulla. Mä olin saanut uuden kameran, ja me kuvailtiin sillä kameralla koko ilta. Mun uudella kameralla voi ottaa myös videoita, joten myöhemmin teen teille videopostauksen kesästä Suomessa. Mulla on myös videoita siitä ekasta illasta (yllätyksestä). Tässä postauksessa on myös kuvia kun olimme kavereiden kanssa picnikillä puistossa :) 

Koulun päättäjäiset olivat siis lauantaina 18.6 ja lähdimme lentokentälle suoraan sen jälkeen. Me saamme todistukset vasta heinäkuun puolivälissä, mutta nyt jaettiin palkinnot ja sain 9-luokkalaisten kuvispalkinnon/stipendin. Examit meni ihan hyvin, mut niihin piti päntätä ihan mielettömän paljon, kun joka aineesta oli noin 600 sivua luettavaa. 

Lopussa on pari kuvaa mun uudesta kamerasta. Sain myös kalansilmä-objektiivin, joka on Opteka fish eye cs 6.5mm. Kamerani on siis Canon Eos Rebel t3i, tunnettu Euroopassa myös nimellä Canon Eos 600D. Mielestäni se on tosi hyvä kamera :) Kaikki kuvat on siis otettu sillä mun uudella kameralla ja suurin osa kalansilmä-objektiivillä.


Tässä kuvia siitä mun uudesta kamerasta :) 

Ja tässä kalansilmä-objektiivistä


With love,
Eve

8 comments:

  1. miks kerroit just kaisalle et oot tulossa aiemmin? :D tai siis valitsitko vaan randomilla :D

    ReplyDelete
  2. oi että ♥ oot aivan ylikaunis eve !! samoi juuli, kaisa, peppi, enja jaja , ääh (: ja koska muutat suomee takas , vai muutatko <3 ?

    ReplyDelete
  3. ihanan paljon erilaisia kuvia:) tosi kiva blogi!

    http://riinamaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ihania kuvia, ootte kaikki hirmu kauniita:) Ja hei onnee stipendistä!

    http://petras-thoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. mitä kaikkee aiot tehä nyt tän ajan kun oot suomessa? :)

    ReplyDelete
  6. jooo salee sä sait ton kameran :----DDd sehän maksaa yli tonnin suomessa! + toi fisu. huhhuh. paljon noi sit makso euroina yhteensä siel kanadas?

    ReplyDelete
  7. A: Valitsin vaan randomilla,ja kaisa tuntu sopivalta siihen hommaan :)

    ella: voi kiitos :) me asutaan tääl kanadas vielä 3 vuotta, että mä voin käydä mun koulun loppuun. Sen jälkeen meen jonnekin opiskelemaan, en kuitenkaan varmaan suomeen.

    Riina: kiitti :)

    Petra: kiitos paljon:)

    Domii: thank you :)

    A: olen mahdollisimman paljon kavereiden kanssa, ja sit kans käyn katsoos sukulaisia :D

    A: kaikki yhteensä maksoi jotain 1400e, eli kamera maksoi jotain 800e, fisu noin 300e, ja sit siinä oli lisäksi suodattimia, laukku, extravakuutus, muistikortti yms. jotka teki yht. noin 300e

    ReplyDelete