1.5.11

Pink from Victoria's Secret


Moi vaan,

Toivottavasti teillä kaikilla oli hauska vappu! Kanadassa ei vietetä vappua samalla tavalla kuin Suomessa, itse asiassa täällä ei vietetä sitä ollenkaan. Oli siis ihan tavallinen viikonloppu, ihanan lämmin ja aurinkoinen, joten olin kavereiden kanssa paljon ulkona.

Nämä Victoria's Secretsin jutut on mun viimeisin hankinta, eli
 violetti-musta putkikassi, samanväriset shortsit ja sit nuo mustat collegehousut. Tuon limenvihreän TNA hupparin olen ostanut vähän aikaisemmin, ja se on ehdottomasti yksi mun lempihuppareista. 

Jos haluatte, voitte laittaa kommenttia siitä, millaisia asukokonaisuuksia haluaisitte nähdä jatkossa, niin voisin ehkä sitten toteuttaa niitä :)


I hope you all had a very nice Vappu, first of May. Vappu is not celebrated here in Canada the same way as it's celebrated in Finland, in fact it's not celebrated at all. So we had an ordinary weekend, very warm and sunny and I spent a lot of time outside with my friends.


These are my latest purchases from Victoria's Secret and I like them very much. However, the lime color TNA hoodie is not from VS, that I bought earlier from Aritzia and it's one of my favorite hoodies.


If you want, you can give me comments, what kind of outfits you would like to see later on :)



With love,
Eve

25 comments:

  1. heips eve, ois kiva jos näyttäsit vaik päivän asuja (tosin teil n koulupuvut) mut vaik viikonlopuilt yms! :) siis miten pukeudut niiku jos vaik lähet kaverien kans ulos yms :) päivä kuvina postauski olis kiva, on kiva seurata millasta on canadassa :D

    ReplyDelete
  2. Oot niin ilosen näkönen kaikissa sun kuvissa ja sulla on tosi kivoja vaatteita ! :)

    ReplyDelete
  3. Ihana blogi & oot tosi nätti :)

    http://fashion--love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ihana huppari =)

    http://zirppps.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ooot niin american beauty! :D just tommosen prom queenin näkönen, ihanan valkonen hymy ja muutenki tosi kaunis :) huippu blogi!

    ReplyDelete
  6. voii mä niin toivon et victorias secret olis suomessaki! :)

    ReplyDelete
  7. Olin yllättynyt vaatteet, se on fantastinen, mitä olet ostanut. :O
    Haluaisin nähdä linjaa hänen leningi ^^ ♥
    Seuraan blogiasi ja toivon teidän ohi blogissani: http://comermealmundocomosinohubierafin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. oi vähä ihania eve ! :) <3 oikeesti oot iha sika kauniiis ♥

    ReplyDelete
  9. ihanat noi shortsit ja noi kassi ! love them :)

    ReplyDelete
  10. daaaaaamn eve sun hiukset on kasvanu iha sikan!!! tyylii pitemmät ku mun :D rakastan noit vaatteit nyyhk, voit tuua mulle aikasen synttäri lahjan sieltä :))))

    ReplyDelete
  11. Oot tosi nätti!! : ) Ois kiva nähdä sun rippi mekkos ;)

    ReplyDelete
  12. tee joskus alusvaate postaus tai uimapuku yms.

    ReplyDelete
  13. OOI sika kivoja noi vaatteet ! :) Ja toi reeni kassi on super söpö :) Miten sun hiukset näyttää noin pitkiltä ? Onko ne kasvanu vai ootko pistäny jotain pidennystä?? :D :) mut upeet on :) oot nykyään iha blondi voee, ihanan kaunis rakas eveni <3 Joo suomessa vappu = international dokaus päivä :D hahaha noeei :D

    ReplyDelete
  14. sul on everakas aivan täydelliset hiukset ! vitsi ne on yhtäkkii pitkät :o ja ihanii noi kaikki jutut :) !

    ReplyDelete
  15. ougaaad oot ehkä kaunein ikinä, ja niin raikkaan olone nois kuvissa, niinku edellisessäki postauksen kuvis :)

    ja lisää iha perus asukuvii, kuvii sun kavereist? ja video? =)

    ReplyDelete
  16. OMMGG sul on laihat jalat!!! :o onks sul joku syomishairio? ://

    ReplyDelete
  17. totaa kysyisin sitä et jos tilaisin esim bikinit , rintsikar yms VS:ältä , niin mulla on suomen numeroissa niinku 75A nii mikä se ois siellä VS sivulla se numero ku nehä on jotai 32C jne :D! ja sitten että onko noi hupparit miten isoja et jos otan esim S nii onkse iso vai pieni ? ja tuleeksne vaatteet tiiäksä viel et tullin kautta :D?

    ReplyDelete
  18. AIVAN IHANA BLOGI. SAA HYVÄLLE TUULELLE JA TYKKÄÄN KUN KIRJOITAT MYÖS ENGLANNIKSI :)

    http://natalievilen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ihaniiii vaatteitaa, oot tosi timmis kunnos ;)

    ReplyDelete
  20. miten pitkä olet? :)

    ReplyDelete
  21. kumpaa kanadaa vai suomea kannustit mm kisoissa? :D

    ReplyDelete
  22. Heippa, oon 18 vuotias neiti helsingistä ja kirjoittelen tällasta fashion/ lifestyle blogia :) ois kiva saada muilta bloggaajilta mielipiteitä siitä ja tietenkin uusia lukijoita ;D tuu ihmees lukemaan http://leave-world.blogspot.com/ thx :)

    ReplyDelete
  23. Sorry, kun nää vastaukset tulee ihan myöhäs, blogger sekoili täällä kanadas ja poisti mun aikaisemmat vastaukset :(

    Anonymous: Kiitti, kivoja vinkkejä :)

    jenni: kiitos paljon :)

    Juulia: kiitti :)

    zirppps: kiitos :)

    Anonymous: voi kiitos tosi paljon, kiva kun tykkäsit :)

    Reetta: Joo, se ois just tosi kivaa !

    B: Thanks :) ps. you can comment in english, no need to translate :)

    ella: kiitos :) <3

    Sapph: kiitti :)

    elliii: kiitos paljon :)

    kaisa: kiitti pupu <3 joo mä oon kasvattanu niitä täällä koko ajan :) ei ne silti oo pitemmät kuin sun, ne on tos vaan jotenkin pidemmän näköiset

    Anonymous: kiitos, mun rippimekko oli aika unelma, ehkä mä laitan siitä joskus kuvan tänne :)

    Anonymous: ehkä en sittenkään

    Juuli: kiitti juulirakas <3 oon kasvattanu mun hiuksia koko ajan, mut nois kuvis ne näyttää jotenkin tosi pitkiltä :) ja arvaas, haluaisin ain välil värjätä mun hiukset tummiks :D

    Peppina: kiitti pupu <3, näis kuvis ne näyttää kyl pidemmilt kuin ne on :D

    Anonymous: voi kiitos tosi paljon :) mäkin haluaisin laittaa tänne kuvia mun kavereist, mut täällä ollaan niin tarkkoja sen suhteen, etten aina voi.

    Anonymous: Ei mulla oo mitään syömishäiriötä, mulla on vaan aina ollut tällaiset jalat

    Anonymous: Voi että tuli vaikee kysymys...koot on kyllä aika hankalia, sillä nyt kun olen tilannut sieltä enemmän, aina välillä esim. S-koko on valtavan suuri ja joskus tosi pieni. Kerran yhden mekon koko oli ihan pielessä, S-koko vastasi ainakin L-kokoa ja mä palautin sen. Tästä linkistä saat jotain infoa tulliasioista, mun äiti yleensä hoiti nää asiat suomes kun ne oli aika monimutkaisia http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet/ostaminen_ulkomailta/tiedostot/019_yksityish.pdf

    Natalie: Voi että, kiitos paljon :)

    Anonymous: kiitti :D

    Anonymous: Mä olen jotain 163 cm pitkä

    Anonymous: tietysti suomea :D

    Derya: kiitti, joo mä käyn kattoos :)

    ReplyDelete
  24. paljonko victoria secretiltä maksaa postikulut ? =)

    ReplyDelete