13.4.11

My favorite bags


Hello,

Tässä kuvia mun lempilaukuista. Suurimman osan olen ostanut täältä, mutta mukana on muutama Suomesta ostettu laukkukin. Tuo ekana oleva Michael Korsin laukku on tosi suuri ja siihen mahtuu paljon tavaraa. Lisäksi siinä on pitkä olkahihna.


Tykkään tästä DKNY:n lukkosysteemistä, se on jotenkin tosi helppo. 

Ja vihdoinkin mä olen löytänyt kivan tikatun laukun. 

Tuon laukun mukana tuli tällainen avaimenperä.

Tässä laukussa on kiva etutasku.

Nämä Guessin laukut olen ostanut Suomesta. Tuota ekaa laukkua käytin Suomessa välillä koululaukkuna.  Täällä koulussa on niin valtavasti painavia kirjoja, että ei ole toivoakaan, että selviäisi keskikokoisella laukulla. 


 Tämä iltalaukku on kätevä, kun sen voi avata suureksi ja sitten taittaa puoliksi. 


Tämä laukku on Suomesta, ginatricot'sta. Tykkään tästä, kun mulla on jotain vaatteita, joissa on samanlaisia niittejä, niin tämä sopii niiden kanssa hyvin.

Ja viimeiseksi Longchampin olkalaukku, myös Suomesta ostettu. Näitä mulla on kaksi, pienempi ja isompi. Sitä isompaa käytin Suomessa usein koululaukkuna. 

With love,
Eve

8 comments:

  1. Aattelitsä ikin palaa suomee takas niinku asuu, vai aiotko mahollisesti jäädä kanadaa/muuttaa muualle?:)

    ReplyDelete
  2. woouu eve toi michael korsin laukku on unelma <3 :) noi kaikki laukut on kyl veery nice :) !

    ReplyDelete
  3. hitsi toi eka laukku on ihan älyttömän kiva !! muutki laukut on super kivoja :) ikävöin sua ja sun laukkuja :( <3

    ReplyDelete
  4. Mitä sun vanhemmat tekee työkseen? ku vaikutat aika rikkaalta ja oon miettiny mikskä haluisin isona ni kysyisin vaa (=

    ps. sul on ihania laukkuja ja hyvä blogi :)

    ReplyDelete
  5. eve oot ihana ja rakastan sun laukkuja!! :)
    Videopostaus, ees jonkinnäköne ois ihan parasta!!!

    ReplyDelete
  6. Anonymous: Mä käyn high schoolin (eli ns lukion) loppuun tääl ja sit haluaisin johonki yliopistoon joko tääl, jenkeis tai euroopas :)

    Enya: kiitti pupu <3

    Peppi: hahaha, peppi :D mä ikävöin sua, sun hiuksia ja vaatteit <3

    Tea: kiitos :)

    Anonymous: No, ne on molemmat käyny yliopiston ja tehny paljon työtä, mut ei me silti mitään erityisen rikkaita olla, ihan normaaleja :) kiitti paljon :)

    Anonymous: haha kiitos :) mut en oikein tiedä siit videopostauksest :D

    ReplyDelete
  7. ooolalaa, mamma mia, mikä blogi!! 8)
    Iha älyttömän kiva.
    Mä kun luulin, et Suomes olis jotenki rankkaa tää koulunkäynti, mut ei ehkä sittenkään. :D

    Siis kun olen sun blogin uusi lukija.. seelventäisitkö mulle, et asutko sä siis ihan vakituisesti, missä? o:
    Ja miten ihmeessä sul on varaa noihin laukkuihin yms niihin vaatteisiin mitä oot laittanu näihin postauksiin? o: noi laukut on iha äly ihania.
    Ja sit viel se, et onks toi sun kämppä, minkä esittelit yhes blogitekstissäs, ja sit et missä se on? :DDD ...utelias kun olen, ei mut oikeesti ihana blogi sulla. :)
    Ootko nyt siis 9. luokalla? :)

    ..olis kiva jos vastaisit (:

    -Minttu

    ReplyDelete