28.3.11

Swimming with the dolphins


Hi,

Kaverini Jamie ja Melis olivat myös Punta Canassa, joten menimme yhdessä uimaan delfiinien kanssa. Ne delfiinit oli aivan uskomattoman ihania ja uiminen niiden kanssa oli tosi hauskaa. Olimme myös uimassa haiden ja piikkirauskujen kanssa, mutta niistä ei saanut kunnon kuvia, kun mulla ei ollut vedenalaista kameraa.

Tuo papukaija oli siellä satamassa. Mä säikähdin ihan hirveästi, kun yks mies laittoi sen papukaijan mun päähän, niin että mä en yhtään nähnyt, mikä mun päähän tuli. Sen kynnet uppos mun päänahkaan ja mä rupesin kiljumaan ja huitomaan ihan hirveästi, jolloin se lintu takertui vielä enemmän mun hiuksiin. Onneksi ne miehet sai sen irti ennen kuin mun päähän tuli reikä. Oli kuitenkin tosi hauska päivä, yks parhaista lomalla ♥

My friends Jamie and Melis were also in Punta Cana so we went together to swim with the dolphins. The dolphins were so cute and it was so much fun to swim with them. We also swam with sharks and stingrays, but it was impossible to get good photos of the them, because I didn't have an underwater camera.

That parrot was in the harbor. I got so scared when a man put the parrot on my head without me seeing what he put on my head. The parrot's nails stuck to my head and I started to scream and flail so much. Then the bird got stuck to my head even more. Luckily the man managed to take the parrot off before it made a hole in my head. However, it was a very nice day, one of the best during the holiday 


With love,
Eve

21 comments:

  1. IHANA postaus ! Noi kaikki kivat, ja delfiinit ooii :)) Teil näytti olevan sika kivaa ja varmasti oli ! :) Oon ihan kade, mäki haluaaaan :( heh ! Ja iha sika söpö teksti :D ja voin kuvitella ton tilanteen ihan sika hyvin haha :D perus sinää :)

    ReplyDelete
  2. WÄÄÄÄ toi on kaikista ihaninta !!! ku olin uimas delfiinien kans mä hymyilin nii et mun naamaan sattu :DDD love it <3 ja ihanii kuvii empula ja kuka muute kuvas :)

    ReplyDelete
  3. oooo toi ois nii dream come true päästä uimaa delfiinien kaa :) toi oli varmaa nii ihanaa <3 ja noi kuvat sika kivoi, hhiihhhii sori naurattaa toi papukaija juttu mut onneks ne sai sen pois ennen ku se teki sun päähän sen reijän:)

    ReplyDelete
  4. SIIS VOINKO MÄ OLLA YHTÄÄN KATEELLISEMPI SULLE?

    paljon toi delffiinien kanssa uiminen maksoi? :)

    ReplyDelete
  5. oooooooi ihania kuvia! oot niisöpö noissa ♥

    ReplyDelete
  6. hauska lukee sun suomi tekstiä kun siitä huomaa miten sulla on jo vähän suomen kieli on unohtunut :D mutta ymmärrettäväähän se on kun et käytä sitä sielä varmaan muuten kun jos olet yhteyksissä suomeen :))
    ei millään pahalla siis hauska huomio vaan :))

    ReplyDelete
  7. eve olet liian ihana :) toi eka kuva, ahh ! LOVE IT <3 no delffiini kuvat on super ihania ! ja toi vesi näyttää sika lämpöselt yms :) mut sori en älyy noit ns. virheitä koska ei sun tarvi koko ajan jotai "kirjakieltä puhuu", nii meni vähän ohi :D

    ReplyDelete
  8. heyy paljastatko mihin pain kanadaa muutitte? I moved to canada with my parents two years ago, before that i lived in finland for 7 years so we have a lot in common:)

    ReplyDelete
  9. en kyl tajunnu tota toista anonyymii ihan
    "hauska lukee sun suomi tekstiä kun siitä huomaa miten sulla on jo vähän suomen kieli on unohtunut :D mutta ymmärrettäväähän se on kun et käytä sitä sielä varmaan muuten kun jos olet yhteyksissä suomeen :)"

    tai siis sähän puhut sun vanhempien kaa suomee, ellen oo ymmärtäny sun koko blogii ihan väärin :D tai siis en mä ainakaan huomannu mitää outoo tossa sun kirjotuksessa.

    ReplyDelete
  10. unohtanu suomen kielen... niiin olet :D mut äää IHANIA kuvia mäki haluun uimaa delfiinien kaa ! :D ahahah toi on niin ahaha osaan kuvitella ton tilnateen xD oioi

    ReplyDelete
  11. mitä voiks haiden kaa uida? :O eiks ne syö sua:O kivoja kuviaa!:))

    ReplyDelete
  12. oon niin kateellinen sulle kun asut ulkomailla ja puhut englantia arkipäivinäs!

    > http://chillingwithzebras.blogspot.com/
    ^ mun uusi blogi

    ReplyDelete
  13. Anonymous: kiitos, juu siel oli just sellasta :)

    Juuli: kiitti juuli :) meil oli tosi hauskaa:D ja tuo papukaijajuttu, se mies säikähti kans hirveesti, kun mä kiljuin niin paljon :D

    kaisa: kiitos pupuu <3 mä muistan sun delfiinikuvat, ne oli ihania, meidän äiti kuvas ja sit me kans ostettiin sen valokuvaajan kuvat :D

    Enya: kiitti rakas <3 siel oli ihanaa, joo olis ollu niin kivaa tulla suomeen reikä päässä :D

    Anonymous: haha :D se delfiinien kanssa uiminen maksoi jotain 140 USD

    Peppina: kiitti pepsi <3

    Anonymous: mä puhun suomee koko ajan kotona ja kavereiden kans skypes :D kerro nyt mulle mitä virheitä tossa oli, niin osaan seuraavalla kerralla

    Peppi: kiitti pupunen <3 se vesi oli aivan ihanan lämmintä :) joo muaki vähä ihmetyttää :D

    karin: me asutaan Ontarion osavaltiossa, mihin päin sä muutit kanadas? :)

    Anonymous: joo, mä puhun kotona suomee ja kavereiden kans skypes, en mäkään oikein tiedä, mitä outoo tuossa tekstissä on :D

    JASSU: hahah :D kiitos :)

    Anonymous: joo mäkin ekaks ajattelin, että kamalaa, jos ne hyökkää, mut ne oli onneksi rauhallisia mut iha törkeen isoja !

    OLGA: tääl on kyl kivaa ja englannin puhumiseen tottui tosi nopeesti, arki tääl on kuiteski aika samanlaist kuin suomes :) joo, käyn kattoos sun blogin :)

    ReplyDelete
  14. voooi vähän kivoi kuviii ja ihanan näköstä muutenki!!oot ihan tajuttoman kaunis!kui pitkä sä muuten ooot?:-)

    ReplyDelete
  15. tiiäks kui paljo noi delfiinit kärsii aika sairasta uida niitte kans.

    kattokaa the cove youtubest

    ReplyDelete
  16. ihana blogi oikeest ! :) olis nii unelma joskus päästä kanadaa , en tiä mikä sii viehättää mut silti.

    ReplyDelete
  17. tosi ihana postauss (--- : ! ja aivan mahtavia kuvia , varsinki tuo papukaijasta otettu otos c:

    ReplyDelete
  18. ''tiiäks kui paljo noi delfiinit kärsii aika sairasta uida niitte kans.''

    käsittääkseni delfiinit on yksiä maailman seurallisimmista eläimistä, ne siis nauttii kun niiden kanssa pelataan ja uidaan.. plus tuntuu aika tyhmältä ajatus, että noita ns. 'turisti uinteja' järjestettäisiin jos noi delfiinit nyt niin kauheesti kärsis

    ReplyDelete
  19. niinhän sitä luulis että ne nauttii mutta eipä nauti :----) delffiinit kuuluu elää meres ne on tosi masentuinei jos ne joutuu elää nii pienis vesis

    kattokaa oikeesti the cove vaikka youtubest, siin kerrotaa

    ReplyDelete
  20. Anonymous: kiitti paljon :) mä olen noin 163 cm pitkä

    Anonymous: no, toivottavasti ne ei kärsiny, me katsottiin ekaks sellainen video, miten siel altaas pitää käyttäytyä, mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä

    Anonymous: kiitti paljon :) kanada on kyl kiva maa

    Janette: kiitos paljon :) se papukaija oli kyl hieno ja sil oli niin terävät kynnet :D

    Anonymous: ne delfiinit vaikutti kyl tosi seurallisilta ja ne tuli tosi lähelle, eikä ne ollut yhtään arkoja

    Anonymous: Se paikka, jossa ne delfiinit oli, oli keskellä merta ja sieltä niille oli aidattu sellainen valtava alue.

    ReplyDelete