3.2.11

Semi-Formal Dance


Hello my readers, 


Tässä jotain kuvia koulun tansseista ja mun mekosta. Se on tehty kokonaan paljeteista ja noi ylös menevät nauhat on täynnä pieniä punaisia lasihelmiä. 



Here are some photos of our school dance and the dress I was wearing.




Siellä tansseissa oli kivaa. Meillä on aina joku teema ja tällä kertaa teemana oli Alice in Wonderland ja koulu oli koristeltu siihen tyyliin. Mä en voinut ottaa kameraa sinne mukaan, mutta siellä oli valokuvaaja ja sain siltä jotain kuvia. Siellä oli tosi paljon porukkaa ja tanssiessa oli niin valtava tungos, että olin ihan varma, ettei mun mekossa ole enää yhtään paljettia jäljellä... Onneks niin ei käynyt, sillä mua olis harmittanut ihan valtavasti, jos mun mekko olis mennyt rikki, sillä tykkään tästä tosi paljon. 



We had a lot of fun. We always have a theme in our school dance's and this time the theme was Alice in Wonderland. I couldn't take my camera with me, but there was a quy who took photos, so these photos are from him.



Tanssien jälkeen me mentiin porukalla yhden kaverin kotiin jatkoille. Ja sit kaksi mun kaveria tuli meille yöksi. Tässä kuvassa on yksi mun kavereista, Melis.
 

After the dance we went to a friend's house. Two of my friends came to my house for a sleepover. Here you can see one of my friends, Melis. 









With love,
Eve

9 comments:

  1. :O oi olen niin kade :):) tosi kivan näköistä! miksei suomessa järjestetä samanlaisia (:!!

    ReplyDelete
  2. eve sun hiukset, oot ihan blönd !!!! sopii sulle ihanat :) ja toi mekko on edelleenki niii gorgeous, ei hele ! Ooot ihana love you <3 (:

    ReplyDelete
  3. evee sä oot absolutely GORGEOUS <3 toi mekko no tosi ihana ja sun hiukset on super kivat, sulle sopii blondit tosi hyvin :) mul on iha törkee ikävä sua :(( love you<3

    ReplyDelete
  4. vähä nätti mekkoooo! (: ja oot värjänny hiukset, sopii sulle!

    ReplyDelete
  5. SUN HIUKSEEEEEEEEEEEET !! LOVE THEM ! ja toi mekko.. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ IHANIAHANIAHANIAHANAIAHANIAHANIAHANIAH ! :D:D: voiettä. oot niiin kaunis !! ♥ miss youuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  6. ihana toi mekko ja sun hiukset!! :)

    ReplyDelete
  7. tee videopostaus :)

    ReplyDelete
  8. oon hyyyyyyvin kateellinen, ettei suomessa järjestetä tollasia! tosi kiva mekko muuten, sopii sulle hyvin. :)

    http://youwillchoose.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Anonymous: Joo, nää panostaa täällä aina niin kunnolla lavasteisiin. Samaa mieltä, suomessakin vois järjestää vastaavia.

    Peppi: Hahah blönd :) kiitti, joo otin lisää vaaleita raitoja :D love you too <3

    Enya: Kiitti pupu <3 mullaki on törkee ikävä sua :( love you too !

    Reetta: Kiitooooss :)

    Pepsy: Kiittiii Pepsyyy <3 miss you tooooo !

    Titta: Kiitos ! :)

    Anonymous: Voi että, mä en oikein tiedä, onks videopostaus mun juttu...

    Iida: Joo, suomessakin vois ihan hyvin järjestää samanlaisia ja kiitti :)

    ReplyDelete