15.2.11

My Home












Hei,

Multa on toivottu talopostausta ja tässä se nyt tulee. Me asutaan talossa, jossa on paljon erilaisia koristeita. Kun mä ekan kerran näin tämän talon, tämä näytti ihan piparkakkutalolta. 
Vaikka tämä talo on vanha, tämä on täysin remontoitu ja oikeastaan aika moderni. Tuo torni kuuluu mun veljen Tomin huoneeseen. Mä meinasin ekaks valita tuon tornihuoneen, mutta valitsinkin sitten yhden toisen huoneen, kun se oli isompi. Se mun huone on talon toisella puolen, eikä se näy kuvissa. Ehkä mä jossain vaiheessa teen siitäkin postauksen :)
Mukavaa viikkoa teille. Meillä on perjantaina ja maanantaina lomaa, käyn ehkä lautailemassa kavereitten kanssa. Ja sit mun pitäis käydä ottamas yks rokotus meidän maaliskuun lomamatkaa varten. 


Some of you asked me to tell you about my home so here it comes. We live in a house that has a lot of decorations. When I first saw this house, I thought it looked like a gingerbread house. Even though the house is old, it is completely renovated and modern.
The room with the tower belongs to my brother Tomi. First I was going to choose that room, but then I chose another room which is bigger. My room is on the other side of the house. Maybe I will show you photos of my room some day :)
I wish you all a nice week. We don't have school on Friday and Monday so I might go snowboarding with some friends. And then I have to go take a vaccination due to our vacation in March. 


With love,
Eve







19 comments:

  1. IHANA talo ! :D aaws iha sika makee ! d:

    ReplyDelete
  2. Sun talo on ihan sika siisti! Just tollanen unelma talo :) rakastan sun blogii ja oot ihan sika nätti! :)

    ReplyDelete
  3. eii, oon kateellinen, aivan ihan talo teillä! :)

    http://youwillchoose.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Joooo kiva talo :D! Kelpais kyl tommoi kylppäri ja ulkootki iha mahtava :D nice. Ja joo tee huoneestas joku postaus!!

    ReplyDelete
  5. voi eii, ihan sairaan hieno talo!

    ♥: http://how-i-like.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. vautsi mikä koti, saanko samanlaisen? :)

    ReplyDelete
  7. piparkakkutalo <3 tee pian postaus sun huoneesta! ja muuten mihi ootte lähös ?:))

    +super aws toi eka kuva..<3

    ReplyDelete
  8. rakkatta ensisilmäyksellä!<3 herranjumala, mä voisin saman tien muuttaa tollaseen kämppään! :D

    ReplyDelete
  9. iiihana toi kitchen (: eve oot söpö :) ja ihanaihana talo !

    ReplyDelete
  10. mulle kiitos samanlainen talo (: <3

    ReplyDelete
  11. aaaa, taisin kuolla ! ihana talo, kelpaa varmaa tuolla asustella. kivan selkeet kuvatki vielä :)

    http://big-planet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. vaaau, tuolla kelpais asua :) sun blogi on hirmu ihana! :>

    ReplyDelete
  13. Hassua, että kirjoitat ''Me asutaan talossa, jossa on paljon erilaisia koristeita'' sillä musta noissa kuvissa teidän talo näyttää tosi pelkistetyltä. Esim vessassa ei näy saippuapurkkeja, shamppoo pulloja ei mitään. Toki voin saada väärän kuvan, mutta tää on mun mielipide.

    ReplyDelete
  14. vaikutat ihanalta jalat maassa olevalta tytöltä! :) sun blogi on myös tosi kiva ja upeita kuvia!

    -bambi-

    ReplyDelete
  15. JASSU: haha kiitos :)

    Anonymous: voi kiiiitos ! :)

    Saara: kiitti (:

    Iida: voi kiitos :)

    Reetta: hehe kiitti :p

    Anonymous: juu aattelinki tehä huonepostauksen :) ja kiitos paljon !

    Oona: voi kiitos ! :)

    Emma: haha kiitos :D

    kaisa: kiitos pupu <3 nii oon menos karibialle, punta canaan (dominican republicii) :p ja joo koitan tehä sen huonepostauksen mahollisimman pian :)

    Viivi: hahah :D

    omppu: kiitos omppuuu ! :)

    ella: kiva kun tykkäsit ! :)

    Sini: aww voi kiitos :)

    Milla: kiitos ! :)

    Anonymous: Mä tarkotin taloa ulkopuolelta, noita puuleikkauksia, pylväitä ym sellasta. Sisältä se onkin aika moderni. Toi on meijän vierasvessa ja kaikki purnukat on peilin takana kaapissa. Mut tottaki siel vessas on saippuat yms :D

    Anonymous: voi kiitos paljon :) ihana kommentti!

    ReplyDelete
  16. mitäää totta te olette jotain aivan sairaan rikkait:O

    ReplyDelete
  17. Anonymous: No en mä nyt tiiä. Mun mielestä me ollaan aika tavallisia :)

    ReplyDelete