19.1.11

NHL - icehockey







Mä olin eilen katsomassa NHL- jääkiekkoa. Jääkiekko on täällä tosi suosittua, tuntuu että kaikki seuraa sitä ja tosi monelta tv-kanavalta tulee koko ajan joku peli. Mun iskä ja velikin seuraa sitä aina ja joka paikassa,  joten nyt mäkin lähdin mukaan katsomaan Ottawa Senators - Anaheim Ducks - peliä. Siellä oli ihan valtavasti ihmisiä (noin 20 000) ja tosi hauskaa. Musiikki soi kovaa, katsojat huusi ja riehui milloin mistäkin syystä, ja jos kannustusmeteli ei ollut tarpeeksi kovaa, tuohon ylhäällä olevaan tauluun tuli teksti "Noise" ja äänimittari, ja sitten kaikki huusi vielä kovempaa, kunnes se mittari meni punaiselle.



Noi kaksi pelaajaa rupes tappeleen oikein nyrkeillä. Hanskat lensi kaaressa jäähän ja ne sai hakata toisiaan niin kauan, kunnes toinen kaatui maahan. Sitten ne molemmat sai 5 min jäähyn. Ja yleisö huusi riemuissaan, kun oli kunnon tappelu.


Jääkiekkofaneille tiedoksi, että peli päättyi 1-1, jonka jälkeen tuli jatkoaika ja rangaistuslaukauskilpailu, jonka Anaheim voitti. Mun iskä sanoi, että tämä oli  paras sen näkemistä peleistä, joten kiva kun mäkin näin sen. 

Tuossa alhaalla on kuvia lämmittelystä ennen peliä. Senatoreissa pelaa Jarkko Ruutu, josta mä olen jo jonkin verran kuullutkin iskältä. Nyt opin lisäksi, että Anaheimissa pelaa kolme suomalaista, Teemu Selänne, Saku Koivu ja Toni Lydman. Oli kyllä hauska katsoa peliä, jossa oli niin monta suomalaista pelaajaa.






Tässä vielä kuva yhdestä Anaheimin hymypojasta :)


Pelin jälkeen me mentiin tapaamaan Jarkkoa. Mä sain nimmarin mun uuteen pelipaitaan. Jarkko on kyllä tosi kiva ja se jutteli meidän kanssa vaikka kuinka kauan. Peli loppui noin klo 11 illalla ja se lähti vielä punttisalille, vaikka oli jo keskiyö. Ihmettelin ekaks, että miten se voi jaksaa, mutta jännän pelin jälkeen on varmaan niin täynnä energiaa, että sitä riittää vielä punttisalillekin. Mäkin tarvitsisin tuollaisen määrän energiaa! Tästä tuli nyt kokonaan jääkiekkopostaus, seuraava onkin sitten erilainen eli tavallinen :)


With love,
Eve



15 comments:

  1. ooi vähän siistii! ois kivaa joskus käydä kattomassa joku tommonen peli! kiva postaus:)

    ReplyDelete
  2. kuin siistii :P vähä mäki halusin rakastan jääkiekkooo! EN TAJUU miten sä voit oikeesti olla noin ihana ja kirjottaa ihan sika kiinnostavasti ja kaikkee, tää kyl todellaki on yks mun lempiblogeista! =)

    ReplyDelete
  3. onks sun isil jotai suhteit ku pääsitte tapaa jarkko ruutuu? :D tai miten te pääsitte? :)

    ReplyDelete
  4. ui ootko vaalentanu sun hiuksii!?!? p.s. miten pääsit vaa tollee tapaa jarkkoo?=)

    ReplyDelete
  5. EIIIII vitsi kui siistii!! :D ja ihana oot tos vikas kuvas rakas !

    ReplyDelete
  6. Tosi kiva ku kirjotat nykyää useemmin! Tykkään ihan sikana lukee tätä sun blogii ku samalla näkee millasta Kanadassa on :)
    Mä olin kanssa jenkeissä kattoo NHL-matsii 2 vuotta sitten ja siel oli niin kiva tunnelma ja kaikkee!

    ReplyDelete
  7. EVE OOT GORGEOUS ! sika coool, me jealous, kuva jarkko ruudunkaa ! ihana postaus, ja toi vika kuva, AHH ! oot ihana, loveyou <3

    ReplyDelete
  8. Uuuu kui siistii kunnon NHL peli d: eve oot niin söpö <3

    ReplyDelete
  9. onko sun iskällä tai jollain jtn suhteita ku pääsit tapaan jarkko ruutua vai hääh :o

    ReplyDelete
  10. katri: hehe juu on se kivaa :) kiitti !

    Anonymous: kiitos ! kiva kun tykkäsit :)

    Anonymous: Joo mun iskä tuntee jarkon :)

    Anonymous: Joo oon ottanut paljon erivärisiä vaaleita raitoja :) me päästiin tapaamaan sitä, kun mun iskä tuntee jarkon.

    kaisa: heheee :) kiitos kultsi!

    HANNA: kiitti :) mä koitanki kirjottaa vähä useammin, vaik koulun takii se onki vähä vaikeeta ;s joo nii siel onki !

    Peppi: kiitos peppi ! :) ite oot ihanampi ! love you <3

    omppu: jiii :) itekki oot söppänä !! <3

    Anonymous: Joo, sillä ei niitä pelaajia voi mennä noi vaa pelin jälkee tapaamaan, vaan pitää olla kutsu siltä pelaajalta ja sit pääsee sinne. Nii siis mun iskä tuntee jarkon, ja se kutsu meidät sinne :)

    ReplyDelete
  11. Tosi kivan tuntunen blogi sulla! Sait lukijan :)

    ReplyDelete
  12. oon tekemässä kanadasta esitelmää niiin mitä ruokaa mun kannattais viedä sinne, jotai esim. keksejä? :)) Ja tietty kanadalaista

    ReplyDelete
  13. "Noi kaksi pelaajaa rupes tappeleen oikein nyrkeillä." Eve hei millä ne sit ois ruvennnu nyrkkeilee?? :DDD T:Aniz

    ReplyDelete
  14. paula: kiitos :)

    Anonymous: Jos onnistuisit löytää mitä tahansa mis on vaahterasiirappii, nii se on kanadalaista (kuten pannukakut ja vaahterasiirappi). Ja talvella kun monet luistelee tossa kanaalilla, nii siel on semmone "kioski" jossa myydää munkin tapaisia pullia joiden nimi on beaver tails. Yleensä ne on makeita, mut niit on myös suolaisia. Ne on todella suosittuja tääl ! Toivottovasti tossa oli jonkin verran uutta infoa :)

    Anonymous: hahah aniz :D mut joo oisha ne voinu pitää ne hanskat käsissäki :D

    ReplyDelete
  15. Sun blogis on ihana ! Ja tää postaus taitaa olla mun suosikki, oon tosi kova jääkiekon fani :D Rupeen lukijaks !

    ReplyDelete