14.1.11

Moose Knuckles

























Hei kaikki lukijat,

Tässä vähän tarinaa mun talvitakin metsästyksestä. Mä olen nyt ostanut takin, jolla pitäisi pärjätä        -55°C:ssa. Se ei olekaan Canada Goose, kun mun kokoa ei kerta kaikkiaan ole missään. Ostin sitten Moose Knucklesin takin. Tuo Moose Knuckles tarkoittaa hirven kavioita, jota tuo niiden logokin kuvaa. Mä ostin niiden pitkän stirling-parkan, kun äiti halusi, että se on kunnolla lämmin. Se niiden lyhyt malli on kyllä ihana, varsinkin punaisena, mutta se jäi nyt toivomuslistalle. 



Takin sisällä on iso kuva tappelevista jääkiekkoilijoista. 



Siinä takissa on ihanat karvapallot ja ihana huppu.


Se takki on oikeasti tosi lämmin, vaikka mä toivonkin, ettei koskaan olisi -55°C pakkasta. Vaikka nyt mä kyllä tarkenen ihan missä vaan. Mulla ei ole koko kuvaa siitä takista, kun se on mun päällä, joten otin netistä pari kuvaa miltä se näyttää:)







With love, 
Eve

13 comments:

  1. ouuu fell in love with the jacket, ihana !! ois unelma laittaa toi päälle ja lähtee ulos, ahh :) <3 ihanii nää kuvat, pusuja rakas !

    ReplyDelete
  2. vau ihana toi takki! siistit noi jääkiekkoilijat ;)

    ReplyDelete
  3. vitsi ihan suuuuuuper ihana takki! :)

    ReplyDelete
  4. IHANA TAKKI <3 love it !! ihan yhtä kiva ku canada goosin takki !

    ReplyDelete
  5. oi vitsi tollast tarviis tääl suomessaki! tykkään sun blogista iha hirveesti (: harmi vaa ku tulee aika harmoin näitä postauksia :(

    ReplyDelete
  6. vooi miten lämpimältä toi näyttää, ja noi karvat! täydellinen :)

    ReplyDelete
  7. Kui ihana toi takki (: Sopii sulle varmasti ihan älyyy hyvin ku muutenki oot tollanen laiha ja sit ku se näyttää menevän sillai sillai .. sillai :) love it<3

    ReplyDelete
  8. tosi kiva takki, ja nyt ainaki pärjää siel pakkasis :). Sulla on paras blogi! :):)

    ReplyDelete
  9. OUUUUU DAAMN toi on makee ja noi pampulat aws :D olin tänää just kävelees himaa ja tääl oli vaa -12°c ja jäädyin iha tikuks et joo kelpais mullekki tommonen :DD hurja ku on ikävä sua pitäis pian taas puhuu skypes! :)<3

    ReplyDelete
  10. paljon se canada goose takki maksaa sit siel =) tai jossai jenkeis tiiätkö ?

    ReplyDelete
  11. paljon tollanen takki maksaaa siel? IHANANA:)

    ReplyDelete
  12. Peppi: kiitos pupu :) <3

    katri: kiitos :)

    Reetta: kiitti :)

    Juuli: thankyouuu <3 nii toi takki on täällä iha yhtä suosittu ku canada goose.

    julia: haha jep nii varmaa tarviski ! kiitos :) ja yritän postailla enemmän!

    Milla: joo nii se onki lämmin! kiitti :)

    omppu: haha kiitos :) ja joo kyll se menee sillai sillai ... sillai :D miss you <3

    Anonymous: kiitoksia :)

    kaisa: haha kyll tol takil tarkenisit ! nii pitää puhuu pian taas skypes :) kauheeeeeee ikävä <3

    Anonymous: Canada Goosen takit maksaa kanadassa mallista riippuen 600-1000 CAD eli kanadan dollaria (450-750euroa). Netissä olevis hinnois ei ole veroa, joten hintaan lisätään aina kassalla 13%. Netissä on myös paljon feikkejä canada goose takkeja, jotka on halvempia tai saattaa jopa olla saman hintaisia. Niissä voi olla kuitenkin homeisia höyheniä yms. Canada Goosen nettisivulla on lista näistä feikki sivustoista.
    http://www.canada-goose.com/counterfeiting

    märy: kiitti !

    elsku: kiiitoos :) joo toi mun Moose Knucklesin takki maksoi 900 CAD eli kanadan dollaria, joka on noin 700 euroa :)

    ReplyDelete