7.1.11

pink, purple & blue


Hello again my lovely readers,

Kiitos Juuli, Peppi, Enja, Kaisa, Juulia, Omppu, Pepsi, Jassu ja Ella! Olette aivan ihania, kun lähetitte mulle paketin, jossa oli valokuvat teistä kaikista. Ja sit mukana oli kans ihanan paljon kirjeitä. En ole koskaan saanut noin paljon kirjeitä yhdellä kertaa. Se tuntui niin kivalta. Ja vielä kun ne oli kirjoitettu käsin, niitä oli tosi mukava lukea. Arvaatte varmaan, että kuka teki tuon taivaallisen ihanan kassin mulle. Juuli tietenkin! Kiitos siitä, se on aivan upea!

Koulu alkoi maanantaina, mutta kaikki oppilaat eivät ole vielä tulleet takaisin. Täällä on noin 100 oppilasta, joiden koti on jossain muualla kuin Kanadassa. Nämä oppilaat on "boarding", eli ne asuu koulun asuntolassa ihan koulun vieressä. Osa on tullut tänne kouluun Bahamalta, Bermudalta tai jostain muualta lämpimästä paikasta ja ne näkee lunta nyt ekan kerran. Ovat aivan ihmeissään. 

Mun boardingkaverit ovat sanoneet, että boarding on tosi kivaa. Niiden asuntolassa on makeet yhteiset tilat, joissa on pelikoneita, biljardipöytä, useita valtavia telkkareita yms. Ja ihanan isot takat. Mutta jos ne haluaa lähteä johonkin, niiden täytää saada lupa ja vielä kirjautua ulos. Eli ne ei voi mennä ja tulla miten sattuu. Ja sit niiden on noudatettava tiettyjä takaisintuloaikoja, muuten ne on "kotiarestis" seuraavana viikonloppuna. Ne käy aamiaisella koulun ruokalassa ja syö päivällisenkin siellä. Kaikki muutkin voi syödä aamiaisen koulussa tai päivällisenkin, jos esim. menee jonnekin harrastuksiin heti koulun jälkeen. Täs alhaalla on kuva poikien asuntolasta ulkoa ja tyttöjen asuntolasta sisältä. Talot on kyllä tosi hienot. 




Parin viikon päästä meillä on Mid Term Examit, eli kaikista aineista on 3 tunnin koe tähän mennessä opetetuista asioista. Yhtenä päivänä on 2 eri kolmen tunnin koetta, joten meillä on vähintään 5 päivää pelkkiä kokeita. Pelkkä ajatuskin tulevasta pänttäämisestä väsyttää... 

Mutta kivaa on, että mä olen nyt päässyt siihen Friday night skiing-juttuun ja meinaan aloittaa lumilautailun. En ole koskaan lautaillut, joten mulle ostettiin lauta, monot ja vaatteet. Ja sit vielä rannesuojat, kun kaikki sanoo, että yleensä aloittelijoilta ranteet voi mennä poikki, kun ne jossain vaiheessa kaatuu pahasti. Toivottavasti mä selviäisin edes suurin piirtein ehjin nahoin.

Mä laitan tähän vielä muutaman kuvan mun uusista tauluista, jotka sain äidiltä. Ne on mun mielestä tosi ihania.



Tämä värikäs on mun lemppari, mutta tykkään paljon myös noista kahdesta muusta.

Hauskaa loppulomaa teille kaikille!

With love,
Eve



13 comments:

  1. UUU alat lumilautailla HYVÄ EVE :D sit voidaa ain lautailla yhes jeiij :) ! Lautailu on huomattavasti kivempaa ku suksilla, mut sen opettelemises menee hetki. Suosittelen että hankitte sulle opettajan tai sit jos sul on joku tosi hyvä lautailija kaveri siellä ! Mut uuuu very nice :) me like !! Ja ihania noi taulut tiiätkö mistä sun äiti osti ne ? :) Ja toi boarding kuulostaa kivalta ehkä mä tuun sinne :D haha :) Tai sit tuun vaa teille asuu :D

    ReplyDelete
  2. ää ihanaaa ! iha perus noi sisätilat tuol 8) ja noi taulut..wow ! hitsi ainaku lukeee näit sun postauksiii tulee kauheee ikävä ja sellanen yyy entiiä.. mut i miss u alot ! :( ♥

    ReplyDelete
  3. JEEE finally sait noi !! :) on ihanaa lukee kaikkii sun ajatuksii ja sun selitystä miss u so much :D <3

    ReplyDelete
  4. Oi rakastan sun postauksii :) <3

    Vähänkö noi asuntolat näyttää hienoilt :OO

    Mut joo hyvä et ostit rannesuojat, nii ei mee ranne poikki heti ekal kerral :DDD go me!

    ReplyDelete
  5. voitko tehdä huone- tai talopostauksen (= ?

    ReplyDelete
  6. noi taulut on niiin siistei! ja sun koulu vaikuttaa tosi kivalta :)

    ReplyDelete
  7. Mua kiinnostais myös huone- tai talopostaus:) Se olis tosi kiva. Kirjotat tosi sujuvasti, en oo törmänny varmaa yhteenkää virheesee! tykkään sun blogista tosi paljon:))

    ReplyDelete
  8. Oikeesti sun blogis on tosi hyvä! Ja koti/huonepostausta olis kiva lukee:))))))))

    ReplyDelete
  9. eveee rakastan näit sun postauksii niin paljon :) ! noi taulut on ihanii :o ja vähä siisti toi boarding, cool :D tosi kiva ku kerrot kaikkee tällast, tosi jännä kuulla minkälaist siel on yms :)

    ReplyDelete
  10. oooo lautailuuuuu, voi vitsi mäki haluisin koittaa uuestaaa:) ja hyvä ku ostit ne rannesuojat ettei sulle käy miten mulle kävi sillo viime hiihtolomal ku ranne murtu :D ja aaaah noi taulut on ihaniii <3 love you !

    ReplyDelete
  11. kiva että pidit niiistä kaikista :) !!! And love those pictures <3 Ihana postaus taas - love you :)

    ReplyDelete
  12. MISTÄ noi taulut on?! mä haluun samanlaiset.

    ReplyDelete
  13. Juuli: Joo mulle on tilattu nyt tälle viikonlopulle opettaja :) ja niii voidaanki lautailla yhdes, sitten kun opin sen :D mut nii mun äiti on ostanut noi taulut joistain täält Kanadast sisustusliikkeestä :) haha jooo :D ois kivaa!!

    Pepsy: Nii mustakin ne on hienot :p awwww i miss you too so much !! onneks me nähdään kesäl :) <3

    kaisa: hehee :) missss you tooooo so much <3

    Anonymous: oooi thanks :) jep kyllähän ne suojas :p

    Anonymous: Joo voisinhan mä tehdä huonepostauksen jossain vaihees :) ja ehkä talopostauksenkin.

    Titta: Jep nii mustakin ! haha kiitos :)

    Anonymous: Joo ehkä teen huone- tai talopostauksen. Kiitos :)

    julia: Kiitos ! jep ehkä mä teenkin :)

    JASSU: kiitti jassu :)

    Enya: niii :) haha joo ei se hirveen kiva ois jos ranne murtuis :D love youuu !

    Peppi: joooo rakastin kaikkii niit !! :) kiitos :) <3 love you too !

    Carla: No asun Kanadas ja mun äiti osti ne täältä jostain sisustusliikkeestä :D

    ReplyDelete