16.1.11

Friday night skiing

Hello readers,

Mä olen nyt ollut yhden kerran Friday night skiing'ssä. Lähdettiin suoraan koulusta neljällä bussilla ja matka kesti reilun puoli tuntia. Mä olen lasketellut aikaisemmin, mutta en ole koskaan lautaillut, joten tämä oli mun eka lautailukerta. Kaverit vei mut hissillä suurimpaan rinteeseen, ja mä kaaduin ainakin miljoona kertaa ja konttasin varmaan monta kilometriä, mutta selvisin alas jotenkin. Kaverit neuvoi mua ja yritti opettaa, mutta aika toivottomalta se tuntui. En voi väittää, että mun eka lautailukerta olisi ollut maailman mukavinta hommaa...




Sitten mulle tilattiin oma snowboard-ope täksi viikonlopuksi. Mentiin yhteen toiseen paikkaan, jossa oli sopivampia rinteitä opetteluun. Se ope oli tosi kiva ja opetti hyvin. Olin niin iloinen kun huomasin, että jee, mähän osaan tätä. Mutta sitten tapahtui se tavallinen, eli kaaduin ja venäytin mun ranteen. Eikä mulla tietenkään nyt ollut niitä rannesuojia, kun oltiin suht pienessä mäessä ja mä ajattelin, ettei tässä voi mitään pahaa tapahtua. Ne rannesuojat on aika epämukavat, kädet on kankeat ja siteiden kiinnnipaneminen on hankalaa. Siksi mä jätin ne pois. Koko viikonlopun opetus oli peruutettava, ja koska nyt alkaa examit, ehdin seuraavan kerran vasta tammikuun lopulla. Mutta onneksi se mun ranne ei sentään murtunut ja pystyn kirjoittamaankin aika hyvin.





Varusteiden hankkimisessa oli aikamoinen urakka. Olisin halunnut laudan, josta tykkäisin tosi paljon, mutta jos löysin sellaisen, se ei taatusti sopinut aloittelijalle. Valitsin sitten kaikista aloittelijoiden laudoista sen mistä tykkäsin eniten, eli otin tän Rossignolin mustan laudan. Ja siihen Burtonin mustat siteet.








Kokeilin varmaan kymmeniä monoja ja nämä Burtonin monot oli mukavimmat.




























Siitä mä olen nyt tosi iloinen, että mulla on hyvä opettaja varattuna, kun seuraavan kerran pääsen rinteeseen. Ja jos mä opin tän homman, pääsen Suomessakin lautaileen kavereiden kanssa.


With love,
Eve

9 comments:

  1. IHAN sika ihana lauta !!! :) ja voi voi pientä ei saa kaatuilla :( sit ku pääset suomee joskus talvel nii lautailee >>

    ReplyDelete
  2. hahahaha mun eka kerta laudal :DDD iha toivotonta :D mut toi lauta on sika ihana ! <3

    ReplyDelete
  3. Voooi sua ;((( onneks sun käsi vaa venähti eikä murtunu ! Ja toi eka kuvaa aika hyvin niit ekoi hetkii rintees jalat kiinni laudassa ja on ihan pihalla :D Mutta toi on hyvä että sulla on hyvä ja mukava ope, joten opit varmasti nopeesti lautailemaan hyvin ! :) Ja sun lauta on super kiva, vaikka se ei oo mitenkää super räikee yms, mut tollai magee simple ! oioioi, venailen vaa ku päästään isol porukal sunkaa lautailee joskus :) ! loveyou <3

    ReplyDelete
  4. voitko laittaa itestäski jotai kuvii tänne pliis! :)

    ReplyDelete
  5. voi eve :(
    toivottavasti opit nopeesti ja paranet, sun blogi on NIIN ihana ja rakastan sun kirjotustapaa <3

    ReplyDelete
  6. jos saa kysyy ni paljon toi lauta makso?:)

    ReplyDelete
  7. Juuli: kiitooos ! :) ei niii :( JOO tottakai :p

    kaisa: hahah joo hei mun oli iha kauheeta :DD ja kiitos :) <3

    Peppi: Nii älä !! toi kuva on iha täydellinen ekalle kerralle :D niii me mennää sit yhes lautailee ku tuun suomee ! :P loveyouu <3

    Anonymous: juuu laitan :)

    JT: kiitos !

    Anonymous: jep nii mäkin :) ja kiitos paljon !! kiva kun tykkäät :p

    Anonymous: juu saa :) pelkkä lauta oli erikseen noin 300 CAD, kanadan dollaria eli joku 230 euroa.

    ReplyDelete
  8. Tosi kiva blogi :)

    http://just-bullshit-mane.blogspot.com/

    ReplyDelete