19.9.10

sunday



Hei kaikki lukijat,

Tosi kivaa kun teitä on jo noin paljon ! Mä kerron nyt jotain tärkeimpiä juttuja koulusta, kun se on täällä aika erilaista.
Eli ekaks jotain faktoja mun koulusta. Koulupäivä kestää joka päivä klo 8:30 – 15:40. Ruokatunti kestää tunnin ja koulun ruokalasta voi ostaa esim. pizzaa, pastaa, jotain keittoa, voileipiä, jotka tehdään sulle valmiiksi oman valinnan mukaan, hedelmiä, salaatteja, hedelmäjätskiä, juomia (kaakaota, kahvia, teetä, erilaisia makuvesiä ja smootheja)… Koulussa on oppilaita tosi paljon, joten ruokalas on aikamoinen ruuhka. Sen takia kassalla maksetaan opiskelijakortilla, johon vanhemmat on laittanut rahaa.  Siis ettei menis aikaa siihen kun rahoja lasketaan jne. Ruokala on kyllä tosi makee ja on kivaa kun voi itse valita mitä syö.
Tää koulu on aivan huippu, ja vaikka meillä on vaan yks 15 min välkkä ja muuten tuntien välillä on vaan 2minuuttia aikaa siirtyä toiseen luokkaan, en olis ikimaailmas uskonut, että mä voisin joskus sanoa, että kouluun meno on ihanaa. Opettajat on tosi kivoja ja kannustavia ja ne opettaa sellaisella tyylillä, että meillä on hauskaa tunnilla. Matikka on ainut , jossa tunnit on hiukan tylsiä, mutta matikkaa ei varmaan kukaan osaa opettaa niin, että se olis hauskaa, ei ainakaan mulle. Mutta mä inhosin kemiaa Suomessa, ja täällä mä tykkään siitä. Mut parasta kaikesta on ART-tunnit. Niistä mä tykkään ihan sikana.
Tästä tulikin nyt paljon pitempi postaus kuin ekaks ajattelin, kun kerroin teille nää perusasiat koulusta. Toivottavasti jaksoitte edes lukea loppuun. Mä teen koulupuvust oman postauksen, kun siitä on paljon kerrottavaa.
Mä olen nyt lähdössä meidän koulun kaikkien ysien kanssa muutaman päivän leirille, ja pääsen seuraavan kerran koneelle vasta loppuviikosta. Sinne leirille tulee kans noin 25 oppilasta 12. luokalta. Kerron teille sitten myöhemmin siitä leiristä, oliko hauskaa, mitä tehtiin ja laitan jotain kuvia. Nyt mun tarttee lähteä koululle, kun bussi lähtee sinne leirille :) 

♥: Eve 

27 comments:

  1. öääö ihanaaaa kuulla sust tääält evee ! ootan innol aina näit postauksii ja vitsi nyt haluis kyl tulla käymää siel tai kokeilee päiväks millast siel on :--D Kuulostaa ihan sika kivalt noi päivät ja kaikkee ! Miss you so much ♥ + ssuper ihana kuva :) !

    ReplyDelete
  2. ihanaa, mä oon aina halunnu mennä amerikkalaiseen tai niinku tollaseen high schooliin, mut sit me muutettii... oon niin jealous! :D

    ReplyDelete
  3. OOOOOOOOOOOOOO mä olin nii fibois ku huomasin postauksen sulta !!! ihanat vaatteet ja toi paita nam ;)) hyvä ku tykkäät koulusta ja meiän pitää puhuu viel iha sikan! skypeen sen leirin jälkee :))) miss u love ♥

    ReplyDelete
  4. voi sun kirjotus tyyli on sairaan ihana !! tota on kiva lukee :)
    sitte saatko ottaa siitä sun koulust kuvii ku ois kivä nähä ja ootko saanu uusii kavereit sielt koulust ja onks siel just jtn sellasii bitch tyttöi niinku kaikis leffois u know :D ?
    miss ya eve <3
    ja kauniskin olet

    ReplyDelete
  5. UU kuulosstaaa Eve tosi kivalta !! Vaikka suurimman osan tiesin jo etukäteen. TOI kuva susta on aivan upee, saisit pistää enemmän kuvia <3 Oot mailman kaunein empula !

    ReplyDelete
  6. Vau, hirveen mielenkiintoista lukea, odotan innolla koulupukupostausta c:

    Muuten kuin paljon teidän koulussa sitten on oppilaita yhteensä?

    ReplyDelete
  7. siiiiiiiiiiiiiiiiistiii =)=)==) kaunis olet ♥

    ReplyDelete
  8. eveeee, ihanaa lukee sust ja sun elämäst kanadas ! mua kiinnostaa ainaki iha sikana et mitä kaikkee erillaist siel on ja just tietää kanadalaisest koulust jne. :) postauksii usein kiitos ;) <3

    ReplyDelete
  9. Vähä siisti toi ruokailu juttu tai joku =)

    ReplyDelete
  10. Ahhh ihanakuva & L O V E that shirt !!! osta mulle tollanen ;( varmaa sul on törkeest uusii vaatteit ! tosi kiva postaus, continue in the same way my love ;) miss you my sweetheart <3 :)

    ReplyDelete
  11. Ei ollu yhtää liian pitkä postaus, kerro mielellään vaa enemmä! =) kuulostaa just kivalt, mut kerro ihmisist, talost jne kaikest mahollisest ja laita kuvii? :)) toivottavasti viihdyt siel<3

    ReplyDelete
  12. oo ihan sika kiva ku kerrot tääl minkälaist siel koulus on ja sillee :) mäainaki jaksoin just hyvin lukee ton! + pidä hauskaa leiriil!:))

    ReplyDelete
  13. mä muutin pari vuotta sitte tänne Rhode Islandille ja täällä on kyllä paaljon paremmat koulut kuin suomes! siis vaikka kouluruoasta täytyy maksaa niin kyllä se haukkuu hintansa ihan täysin: kaikkii hedelmiä ja jogurtteja ja ainaki täällä on myös ihan sikahyviä patonkeja jokapäivä! ja tunnitki on 100x parempii ja rennompii ku suomes! ihan huippuu

    ReplyDelete
  14. Oi tosi kiva blogi! Alan varmaan seurailemaan koska kiva lukea millasta siellä on! Oot muuten tosi nätti! ;)

    http://katri-k.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. mä haluun tonne, liian ihanan kuulosta.. :--D

    ReplyDelete
  16. UUS POSTAUUS PLIIIS !? :D <3 sun juttuja on niin kiva lukee ettei malta oottaa seuraavaa postausta !

    ReplyDelete
  17. tosi kiva kun alotit blogin, mulla on kauhee mtakakuume ja on TOOOSI kivatsu lukea kaikkii tälläsii blogei ulkomailta :-)

    ReplyDelete
  18. UUUUUUUUS POSTAUUUSSS !!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. uus postauuussssss......

    ReplyDelete
  20. kirjota useemmin..

    ReplyDelete
  21. ooh! odotan jo uutta postausta innolla! matkustuskuume :)

    ReplyDelete
  22. miks et postaaaaaaaaa??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:(((((((((((

    ReplyDelete
  23. Mietin tässä, että olikohan järkevää liittyä lukijaksai, kun postauksia tulee näin harvoin...

    ReplyDelete
  24. jebs, ois kiva kuulla uusia justkia :):)

    ei kannata blogata jos ei postaa ;(

    ReplyDelete
  25. evee ! postaile, on nii kiva kuulla mite siel menee ja minkälaist siel on ku siel on nii erilaist ku tääl =) ja paljon kuvii !

    ReplyDelete
  26. eve rakaaas postaustaaaa ! ♥

    ReplyDelete
  27. jeba! käyn jokapäivä kattoos uutta postausta, koska tää vaikuttaa kivatsult blogilt mut ei oo tullu :o
    odotan innolla, sillä oon halunnu pitkää ulkomaille! :)

    ReplyDelete