12.9.10

Bonjour Lecteurs !






Olen Eve, 15-vuotias tyttö ja asun Kanadassa. Muutin tänne reilu kuukausi sitten isäni työn takia. Olen asunut aikaisemminkin ulkomailla, joten muuttaminen oli minulle tuttua. Olen asunut Itävallassa, Hollannissa ja Suomessa. Minulla on ollut aikaisemmin blogi, mutta en kirjoittanut sinne hirveän usein, joten lopetin sen. Nyt kun asun Kanadassa, muutama kaverini on pyytänyt minua aloittamaan blogin uudestaan ja kertomaan mitä kaikkea täällä tapahtuu. Suostuin koska on kivaa kirjoitella tänne. Tämä blogi tulee siis olemaan lifestyle-blogi. Yksi pieni juttu, että saatan kirjoittaa joskus kirjakielellä ja joskus sitten puhekielellä, riippuu ihan omasta fiiliksestäni. Valitettavasti en voi laittaa “päivän asua”, koska minulla on koulupuku, mutta silloin kun lähden esimerkiksi kaupungille, niin tulen laittamaan siitä asusta kuvan. Laitan tänne blogiin myös kuvia ostoksistani. Tänään olen ollut koneella, katsonut tv:tä ja tehnyt läksyt. Kerron lyhyesti, että tykkään todella paljon esimerkiksi muodista, vaatteista, piirtämisestä ja valokuvaamisesta eli tulen myös kirjoittamaan niistä :) Voitte vapaasti kertoa kehitysideoita blogiini ! 

♥: Eve 

27 comments:

  1. OIOIOI ihanaaa eve ! ♥♥ ootan kovaa sun kirjotuksii ! btw vitun hieno toi piirrustus! :))

    ReplyDelete
  2. uu evee jee haluun tietää miten siel menee ku en ain kerkee puhuu faces ja nii :)) ! hope sul on ihanaa siel ja hauskaa miss you <3

    ReplyDelete
  3. tosi kiva ku alotit nyt tän !! <3

    ReplyDelete
  4. asutko ranskan vai englannin kielisel alueel ?

    ReplyDelete
  5. Jee, oon oottanu kauan et teet blogin! ja nyt teit! :)

    ReplyDelete
  6. JES eve kelasinki et ois just jees jos rupeisit kirjottaa! :) ikävä <3

    ReplyDelete
  7. ihanaa, et teit blogin! luin sitä sun entistäs ja musta ainaki on tosi kiinnostavaa, et millasta sul on elää siellä kanadassa..voisit vaikka kertoo sun koulusta siellä? ja millasessa paikassa oikeen asut :D

    ReplyDelete
  8. oi VIHDOIN postaustaa ! ihanaihanaihana ♥

    ReplyDelete
  9. oi vähä siistii et asut kanadas :)! oon ainakin lukemas tätä blogii jos jatkat eteepäi, kuulostaa kivalta :-)

    ReplyDelete
  10. ihanaa! sulla on taas blogi(:millanen koulupuku teil on?:o

    ReplyDelete
  11. yes, you made it ! love the pictures :)) loveyoumissyou <3

    ReplyDelete
  12. sul on ihana blogi! :) www.tittaerika.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  13. kaisa: kiitos <3 joo oon tehny ton piirustuksen koulun kuvistunnil :)

    jassu: jep, mut koitetaan puhuu mahdollisimman paljon faces :) ja joo tääl on ollu ihanaa! miss you too <3

    anonymous: kiitti :)

    anonymous: asun englannin ja ranskan kielisel alueel !

    anonymous: jep, no toivottovasti sitte tykkäät :)

    iina: hehe :D miss you too <3

    anonymous: juu kerron toki :) tähän mennes tääl kanadas on ollu tosi hauskaa !

    pepsy: heheee :)

    anonymous: joo aion jatkaa :D ja kiitos :)

    iitu: voin vaikka laittaa siitä koulupuvusta kuvan tänne blogiin :)

    peppi: hehe niin tein :) ja kiitos ! love you too honey and i miss you !! <3

    titta: kiitos ! :)

    ReplyDelete
  14. oi ihanaihanaihana eve!:)) mulla ois pari kyssää: onko siellä sun koulussa opetuskieli englanti vai ranska?? ymmärrätkö opetusta hyvin? ja miten sulla on lähteny elämä käyntiin siellä Kanadassa, siis ootko saanu kavereita ja tälleen? ja ois kiva nähä kaikkee kuvii sieltä sun kotikaupungistas (nii missä citys sä muuten asut?) ps. mä alan kyllä ainaki seuraan tätä blogii oot ihanaevee

    ReplyDelete
  15. Kyselin Juulilt sun blogist ja ihanaa kun se linkkas tän =)

    ReplyDelete
  16. Kiva et alotit taas kirjottelemaan blogia! Mä tykkään tosi paljon lukee tätä ja ois jännää kuulla millast sun elämä on siel Kanadas. Must ois jotenki tosi kiva jos voisit tehä pian kysymyspostauksen, koska tuntuu et monil ois kiinnostavii kysymyksii sulle :D Pidä hauskaa siellä!

    ReplyDelete
  17. Ihanat noi kuvat! (: Piirsitkö ite ton yhen? Tosi hieno. Löysin sun blogin Juulin kautta, ja wow sulla on monta followajaa! Ite mulla on ollu blogi kohta 4 ja puoli kuukautta ja ei tosiaankaan oo noin monta! Mut käy ihmees katto mun blogi ja seuraa: www.sonyas-sonya.blogspot.com
    Ja laita paljon kuvia sieltä Canadan maisemista, en oo ikinä käyny siellä ja ois tosi ihanaa nähä minkälaist sile on! :D

    ReplyDelete
  18. Anonymous: Mun kouluaineet opetetaan englanniks, mut kyll mull on kans ranskan opetusta. Ymmärrän hyvin, koska olen ollut aina englannin kielisessä koulussa paitsi suomessa kävin englanti-suomi luokkaa. Mun elämä on lähtenyt täällä tosi mukavasti käyntiin ja oon saanu paljon kavereita vaikka koulu alkokin vasta 7.9. Voin laittaa kuvia vähän myöhemmin.

    Felix: Kiva kuulla :)

    Anonymous: Kiitti ! Juu voin tehdä kysymyspostauksen jossain vaiheessa :)

    Sonya: kiitos ! ja juu piirsin sen ite :) joo tuun laittaa kuvia kanadasta, täällä on paljon näkemistä !

    ReplyDelete
  19. toivottavasti jatkat tätä blogia! :) mua kiinnostaa ihan hirveesti lukee tätä, eli postailemaan enemmän!! =))

    ReplyDelete
  20. uuu jännää !! =)♥ rupeen iha ehottomasti sitte lukemaa tätä :p

    ReplyDelete
  21. sanna =) : heh kiitti :p

    märy: kiitos :)

    ReplyDelete
  22. JEIJ EVE TEIT BLOGIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

    ReplyDelete
  23. omppu: heheee niii tein !! :) <3

    ReplyDelete
  24. ai että muutama kaveri? :D Oot kirjottanu yhen postauksen tänne ja sul on jo 62 seuraajaa. :D

    ReplyDelete
  25. heiii tosi kiva täää sun blogi, vaikka vasta muutama postaus sulla on, mut heti vaikuttaa tosi kivalta:)) toivottavasti viihdyt siellä kanadassa. ja heii voisitko laittaa kuvaa sun koulupuvusta? :)

    ReplyDelete